jammer op zaterdag fietsen wordt niks:(
Zo kan wel zeggen dat ik het onwijs druk heb met fietsen,maar eerlijk gezegd heb ik vorig jaar met de herfstvakantie voor het laatst op mijn mtb gezeten.Toevallig wel van het weekend een afspraak gemaakt met een maatje van me om nou echt eens een rondje te gaan doen! Gewoonweg veel te druk met werk,beestenbende en gezin.Maar wil op vakantie ook weer wat gaan fietsen dus hoop me binnenkort er weer ff toe te kunnen zetten. Ook wel beter voor de overtollige kilo's……
Greetz Roadkill
dennis still alive makker alleen een beetje weinig gebiked lately te druk met andere dingen Limburgs mooiste 110 nog wel gereden maar wel op karakter mis wel een beetje duur……. maar dat komt wel weer goed. ga waarschijnlijk volgend jaar duchenne weer fietsen de italiaanse variant laat je nog wel even weten hoe of wat.
Alles ok met jou?als julie de Brabantse wal gaan bespelen dan sluit ik mij graag aan maar moet het wel en beetje van te voren weten .augustus zit ik de hele maand in Norway daarna ben ik weer van de party. ga jij dit jaar weer rijden voor DH ?
Robson
hey Robson,
ik sla dit jaar ook over. moet eerlijk bekennen dat het fietsen dan ook minder is. Gisteren weer eens met Ruud, mijn zoon, op pad geweest. Het snot voor mijn ogen :-)
toeren gaat fantastisch, maar intervallen ben ik na 4 jaar DH verleerd.
Na augustus contacten we zeker een keer!.graag zelfs.
Ik vertrek morgen naar Turkije. 8 dagen niks doen, zonnen eten en drinken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?