gaaaaaaaaaappppp

• dennisb

Hey Adwin voel ik een uitdaging? :D

Ik ga hem aan. Zal dit weekend de agenda eens raadplegen en wat datums op het forum gooien.

Het hoeft overigens niet op de brabwal te zijn hoor, als iemand anders een mooi voorstel heeft dan vind ik het ook prima

• hwpaints

van mij mag het naar de herfst verhuizen,

de boom die ik tegen kwam was sterker dan ik, mitella om dus, waarschijnlijk banden afgescheurt van de schouder maandag terug naar ziekenhuis, jammer was net terug op conditie

• dave

sterkte hwpaints

ik heb hetzelfde gehad vorig jaar en had toen een sleutelbeen gebroken.

ben je ff zoet mee voor dat je weer op de fiets zit

groeten en sterkte dave

• MiketheBike

Aloha Dennis,

Alles wel? Sinds Kerst niets meer van je gehoord, tis toevallig dat ik nu je berichtje lees.

Kwam vroeger meerdere malen per dag hier, maar tegenwoordig is het niet druk. Geen interessante vragen om te beantwoorden, of ik weet de antwoorden niet::o

Maar ook geen leuk geouwehoer om lekker mee te zwammen, het is nu meer zzzzzzzzzzzzzzzzz.

Kom net uit mijn winterslaap, letterlijk en figuurlijk. Heb en krijg nu steeds meer zin om te fietsen, enkel de verkrijgbare shirts zijn zooo klein….

Jaja, kweet het…, maar daarbuiten heb ik tijd genoeg. Dart en schiet ik veel. Doe ik vrijwilligerswerk op de Dierenambulance en op zoek naar een vaste werkkring

nadat mijn werkgever mijn functie naar het buitenland heeft verplaatst. Dus als iemand iets weet?

Zin om een prikkersmeeting te doen, altijd(:D

In Luxemburg mag het van mij ook, weet daar nog wel routes en vlakke gedeeltes voor mijzelf en/of minder geconditioneerden.

Let me know, je hebt mijn telnr.

MtB

• Tommy

Vanwege rugklachten, m'n mtb anderhalf jaar geleden aan de wilgen gehangen en overgestapt op ligfiets.

Is ook niet onaardig.

Tommy

• MiketheBike

Het is nu wel erg stil, komt er nog een meeting?

• hwpaints

ik lig er 3 tot 6 maanden uit helaas, inderdaad weer erg stil hier

• Biker Paul.

Haaaaai Mike,

ik heb in elk geval met Dhr. Dennis B afgesproken om 21 Mei (zaterdag) zijn kant op te gaan !

Dus ik heb me verzekerd van een minimeeting ! :D

• dennisb

Nog meer liefhebbers?

Adwin?, Anderen wellicht

Iedereen is welkom!!!!

• Adwin

Ik ben er bij ,waar en welke tijd verzamelen ?