gaaaaaaaaaappppp

• dennisb

Waar zijn wij allemaal mee bezig:

Bikerpaul, mikethebike, huubc, pens, ninko, koekie, hwpaints, tommie, supervis, keibiker, robfok, ninko, roadkill, v-power, luca, dave enz enz. Fietsen we zoveel of zitten we op andere forums? Ik zie hwpaints wel eens op mountainbike.nl, huub en ik mailen elke week maar verder is het low contact.

we moeten echt weer eens een prikkermeeting doen mannen.

waar? maakt mij niet uit hoor!!!!!

grt dennisb

• Biker Paul.

`t Is dat je me een SMS-je stuurt en dat mijn goeie helft de PC aanheeft…………..

Weer om te fietsen is het natuurlijk wel, gebeurt ook zat, zit nog meer in de sportschool, nog lekkerder !

Moet zeker weer eens jouw kant opkomen, geef maar eens een gil en ik kom die kant op !

Liefst wel op zondag dan, kids sporten zaterdags en ik ga meest `s ochtends FF spinnen……..

• hwpaints

het is meer werken als fietsen, maar 2x per maand BOZ of een TT neem ik nog wel mee, ik check toch regelmatig dit forum maar er is inderdaad weinig actie.

prikkermeeting is ok voor mij, als het werk het toelaat ben ik erbij

• Luca

Ik kijk zomaar toevallig na een paar jaar weer eens even hier en val met m'n neus in de boter geloof ik. Haha, of is in de modder in dit geval beter?

Ik heb een paar jaar zeg maar niet op de fiets gezeten en de reden was dat ik gewoon te veel gedaan heb. Te veel gefietst, met te weinig rust er tussen en dat breekt je op een gegeven moment op waardoor je helemaal niks meer kunt. Daarna veel met bandjes (ja, nog steeds actief als drummer) aan de slag geweest, maar…

Afgelopen weekend kroop het bloed toch weer waar het niet gaan kon en ben ik weer eens op de fiets gestapt. Zomaar even op het gemakje anderhalf uur aan het rondtoeren geweest hier in de buurt. Het meeste over de weg, maar hier en daar toch even de prut in en het smaakt naar meer.

Maar goed, waar je op zo'n moment wel even bij stil wordt gezet is dat je conditie eigenlijk nul is en ik mag dus weer van voor af aan beginnen met rustig aan opbouwen. Werken met schema's gaat bij mij niet meer gebeuren: gewoon lekker fietsen als er de tijd voor is en met alleen een kilometerteller op het stuur ben ik meer dan tevreden.

Zijn we (zij het in een notendop) in ieder geval weer een klein beetje bij gebabbeld… :)

• dave

hey Dennis

Ja, ik ben het eens dat het hier een aflopende zaak is.

Vroeger keek ik elke dag wel ff maar nu 1 keer in de week.

Ik ben ook meer een lees iemand post niet zo veel.

Alleen als ik een probleem heb.

En die heb ik gelukkig niet veel :D

En ik zit ook wel veel om mountainbike.nl/forem.

Voor de rest fiets ik gewoon elke week mijn rondje hier in Amerongen.

Maar een prikkers meeting kan altijd als mijn schema het toe laat

En het niet te ver weg rijden is met de auto :D

Maar wat weer houd je Dennis plan een prikkers meeting en kijk hoeveel mensen reageren.

Groeten Dave

• Ninko Doornbos

Mannen! Kijk hier nog iedere dag. Alleen zie niet altijd iets om op te reageren :D

Prikkersmeeting lijkt me tof, van de andere kant zit ik wel een beetje druk met wedstrijden. Rij nog steeds mtb wedstrijden, en dat is een redelijk drukke kalender. Met af en toe een weekje tussendoor vrij :) Kunnen jullie niet gewoon een wedstrijd meedoen? haha.

Maar verder gaat alles zn gangetje en lekker, Koekjeerbij zie ik nog wel regelmatig (wekelijks :D), ook wedstrijdrijder dus. En huub valt ook nog weleens ergens spontaan op!

Prikkersmeeting moet er weer eens van komen!

Groetuhhh

• Adwin

Ik voel een prikkersmeeting op de BrabWal opkomen:)-D

• hwpaints

nu nog een datum prikken en dan kijken hoeveel er kunnen

• Biker Paul.

En dan alle 2 de routes die DennisB heeft uitgezet ??

• hwpaints

nee die rij ik 2x per maand, dennis weet wel meer route's denk ik