weekend

• Pogo

Zondag is voor de carnaval haters de carnaval sucks cruise in Boxtel, ook niet echt een mtb aangelegenheid maar wel lekker een stukkie fietsen.

www.jbspecial.nl en dan helemaal naar onder scrollen bij headlines.

• Chris Cross

Zaterdag wordt door de TC De Volharding weer de Schwalbe Veldtoertocht georganiseerd in de bossen rondom Nunspeet op de Veluwe.

Check www.tcdevolharding.nl

• Luca

Het schijnt zondag nogal mee te vallen met de neerslag, maar de Nederlandse bossen zullen na de hoevelheid neerslag die gevallen is tegen die tijd wel bagger zijn. Misschien dat ik in Oss een kort toertochtje ga doen, maar ik hou nog even een enorme slag om de arm…

http://www.knmi.nl/voorl/weer/meerdaagse.html

• Rene

Ik ga maar gewoon werken :(

En wat carnaval betreft : wat ben ik blij dat die onzin hier niet gevierd word……

• Tsjibiti

Zou willen dat dat hier ook zo was ; zit wel met die overlast

• Stumpjumper

Er is ook een leuke tocht in Den Helder (Texel), altijd leuk en ver bij het carnaval vandaan;-)

• Roadkill

Kunnen ze er niet gewoon beter mee ophouden,heb in tijden niet zo'n mooie zaterdag meegemaakt als vandaag,ok koud en wat wind.Ze zitten er weer een heel eind naast,je hoort mij niet klagen hoor nu,maar jammer genoeg werkt het in de zomer ook zo:S

• Huub

zondag: 60 % kans op zon, droog en ZW 4

ik hoop anders dat ze het dus voor morgen WEL bij het rechte eind hebben.

klim dan met m'n maatje voor een 4 uurs rit op de racer ipv te baggeren met de mtb :D:D

prikkersmeetingtip: 8 maart 100/120km rit in Mill

www.8vanoostbrabant.tk

• Rene

Ik ben er Huub, alleen een dag later…..

:)

( je hebt wel het parcours voor je eigen op 8 maart, gheheh )

• Luca

Twee jaar geleden heb ik daar de 60 km variant van gereden en ik had toen respect voor degenen die de 100 km hadden gedaan. Het is een mooie tocht, maar als het een beetje nattig is dan is hij ook tegelijkertijd erg zwaar…

En euh… hij is inderdaad de 9e ;-)