weekend

• Huub

wie heeft de sneeuwscooter al klaarstaan?

Of valt het weer (achteraf) allemaal nog mee?

Nog plannen behalve met een versierde MTB mee trekken in de optocht ?

• ninko

Denk dat het wel weer mee zal vallen met die verhalen van sneeuw enr egen en wind etc. Tenminste, dat hoop ik :D:D

Ik betwijfel echter of ik komende zondag in staat zal zijn om te fietsen, dus ik maak me er niet echt erg druk over…

Owja, voor de pechvogels boven de rivieren, tis dit weekend carnaval namelijk…, en ik heb het erg met jullie te doen dat het daar niet gevierd wordt!:D:D

• v-power

Ik blijf het komend weekend lekker binnen……………………….in het cafe!

Met de hoeveelheid bier die er genuttigd gaat worden door mij zal het niet verantwoord zijn om te gaan fietsen.

• Roadkill

@ Ninko hoezo pechvogels????:D:D,ja fietsen zit er nog steeds niet in,hoop dat ik de cruiser in orde krijg,anders word het een tering eind lopen elke dag volgende week:S

• Biker Paul

Dit weekend is hier in de buurt de Wollebrandcroos, 25 of 50 km. door de polder !

Gewoon een strijd tegen de elementen zeg maar………

Mocht het weer enigszins meevallen dan ga ik misschien wel ff maar bij storm, regen, natte sneeuw en zo dan weiger ik :D

• Roadkill

mooi weer fietser………:D:D:D

• Biker Paul

Die fiets van mij doet het tenminste nog………….brokkenpiloot !:D:D

• pens

Carnavalsoptocht verzameld zich altijd hier voor de deur, wordt meestal wakker van de Coriovalum pipe band die hier in `t gangetje de doedelzakken stemmen.

Eerste keer dat ik dat hoorde dacht ik dat ze katten aan `t folteren waren.

Heb `t hele jaar carnaval en zie `t gedoe nooit zitten maar na een uurtje optocht kijken ga ik meestal voor de bijl, “der rytmuss das man mit muss”.

Is wel een ijkpunt carnaval, daarna gaat `t gelukkig snel richting lente.

• dennisb

fietsen? NU EVEN NIET!!!! :D:D:D:D

Voor a.s. zondag een uitnodiging gekregen voor de Wollebrandcross,50 kilometer.

Ik ga 50 kilometer bier drinken (4 dagen aan een stuk)

donderdag ná carnaval weer mijn eerste fietskilometers!

• Tsjibiti

Ik hoorde pas van iemand , die een poosje naar voorbij komende deelnemers aan een MTBtoertocht had staan kijken , dat hij zich afvroeg of hij getuige was van een vervroegde carnavalsoptocht. Zowel te oordelen aan de fietsen als aan de uitdossing van de berijders.