Geitenwollensokkencamping? Man, daar ligt het beste outdoorbedrijf van de Ardennen. De eigenaar van de camping was vroeger een meer dan behoorlijke wielrenner!!
Dan is het zeker een andere camping.
C&P wordt beheerd door twee NL gezinnen. De kerels, Kees en Gerrit doen nergens moeilijk over.
Voorheen zetten we de bikes altijd met sloten vast aan bomen of de veranda. Sinds vorig jaar werd er echter wel eens wat gestolen.
Ze boden aan om onze fietsen in een afgesloten schuur met alarm te plaatsen.
Toen we echter besloten de bikes gewoon in de blokhut te houden 's nachts, was dat ook geen enkel probleem.
Ik kom er al een paar jaar met heel veel plezier.
La roche ? , ben je bij brandsport geweest ?
Mooie uitvalsbasis voor vele tochten. wat me vooral aanspreekt is dat ze er helemaal op ingericht zijn en je voor een appel en een ei kunt overnachten en eten.
De droogruimte voor je materialen is vorig jaar aangelegd.
Maar ook vielsalm biedt mooie tochten. Je kunt bij sunparks aldaar een arrangement boeken speciaal voor mtb. Jaarlijks hebben ze ook een weekend voor 75 euro pp incl. pasta buffet, clinics voor de liefhebbers, test ritten, etc.
Wil je alle routes op een rij in de ardennen ?
Kijk op http://members.chello.nl/r.verhoeven14/mtbroutes.htm
Vielsalm vond ik persoonlijk wat tegenvallen,maar als ik heel eerlijk ben is mijn ervaring met belgische routes,dat je beter een wandelkaart kan halen,meestal zit er best veel asfalt in de mtb-routes vewerkt.Oh btw de Oostkantons zijn ook erg mooi,iets meer Oostenlijker richting de Eifel zeg maar,en als je Gps hebt moet je ff contatc opnemen met Huub,die heeft daar geloof ik wat tochten uitgepeild.
Greetz Roadkill
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?