iets anders dan La Roche

• Wikman

De afgelopen 4 jaar ben ik met een vrienden naar La Roche en Ardennen geweest om te biken, dit beviel heel goed maar we willen dit jaar een ander plaatsje aandoen.

Wat zijn aanraders en weet je ook geschikte accomodaties voor max 12 personen?

alvast bedankt

• Roadkill

:D:D:D:D:D:D Ik weet wel wat leuks….. Ik ga al jaren naar Stavelot e.o. de bestaande routes die er liggen zijn van best leuk tot erg gaaf (vind ik persoonlijk)Bij Coo is de onofficiele witte route de mooiste(55 km,als je hem helemaal kan vinden dat is wel een prob)en bij Malmedy heb je nog een route van 62 meen ik,en dan nog verschillende vanaf een kilometer of 12(beginnend en eindigend in Stavelot tel je daar per route ongeveer 14 km bij op) En da zijn er ook aardig wat wandelroutes die erg leuk zijn om per mtb te doen.

Greetz Roadkill

• Ninko

en dan heb je nog de UMW 1 en UMW 2 toch in Staverlot :D?

• Roadkill

Worden er steeds meer,misschien een idee om de eigen routes te gaan markeren:D

• Ninko

Zit die dikke afdaling tussen die bomen daar naar beneden er nog in, die was bovenaan de wanne? Volgens mij UMW2? hebk toen gereden met zoran, daar zat je echt helemaal op je achterband anders ging je voorover? (weet niet of je nou snapt wat ik bedoel RK:D:D:D)

En schenken ze nog “val dood drie” in dat cafeetje?

• Roadkill

Ben er afgelopen week niet geweest,op die route dan,en voor jou hebben ze altijd een val dood klaar staan hoor…..:D:D:D:D:D

• Chris Cross

Wij gaan zelf tweemaal per jaar naar Houffalize. De routes zijn afgelopen jaar allemaal aangepast. De saaie stukken zijn eruit en er zitten leuke nieuwe stukken in. Goed uitgepijlt allemaal.

Overnachten kan in die omgeving op veel plekken, maar wij pakken dan altijd 1 of 2 blokhutten op de C&P camping.

Eind april, tijdens de Worldcup, zijn we er ook met een man of 8. Beregezellig dat weekend!

• Roadkill

Uh die C&P is dat die geitenwollensokken camping??Dan zijn we daar een paar jaar terug ook eens een weekend geweest met een aantal prikkers:D:D:D

• Ninko

Das die camping ja :D:D Dat was overigens wel een gaaf prikkersweekend…

• Chris Cross

Geitenwollensokken camping?

Ha, zo had ik het nog niet bekeken en toch kom ik er een jaar of 6.

Blokhutje met 6 of 8 man en je bent voor 25 euri van vrijdag t/m maandag onder de pannen.