Om dan enigszins bij de Beatles in de buurt te blijven dacht ik aan : Paul McCartney met Live & let die…………….
In alle andere gevallen ben ik het met je eens Huub, leven en laten leven, maar dit is een MTB forum.
Als je een hekel hebt aan water, zand, modder, een vieze fiets , regen, pekel etc., wat the f*** doe je hier dan ??
Behalve mensen op de kast jagen dan…..
Dus : mooi gesproken Koek, zetten we voor m op een mooi delftsblauw tegeltje…
Realist,ik heb me fiets gister weer mee naar 3 hoog gezeuld,staat nu helemaal droog binnen,fiets heeft heen en terug achter op de auto gehangen naar de Ardennen,en heeft daar 3dagen buiten gestaan en is weer eens zwaar op de proef gesteld daar,belgen gebruiken zo mogelijk nog heftiger pekel dan hier.Ik ga hem zo voor het eerst schoonmaken,en ben bang dat opspattende keien meer schade aan het frame hebben toegebracht dan de pekel.Maar er is een heel simpele manier om je fiets meer tegen pekel te beschermen,gooi er een paar spatbordjes op!!!Werkt ook prima,tuurlijk komt er nog wel wat pekel op de fiets maar dat is minmaal.En wat Pens al eerder beschreef bij mij heeft de bovenbuis meer te lijden van mijn zweet in de zomer,dan de rest van de fiets van die paar dagen pekel.Verder is het mij nog nooit gelukt om langer dan 3 jaar met een frame te doen,ik vervang meestal enkel het frame,de rest word tussendoor geupgrade,en heb ook gewoon geen munten voor een complete fiets. En een mtb is er opgebouwd om te lijden,anders had het een reetfiets moeten worden.
Greetz Roadkill
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?