Pekel en de fiets?

• Chris Cross

Ben ik nu de enige, of zijn er meer mensen die zich irriteren aan mensen die wel actief willen zijn op een MTB forum, maar niet op de MTB zelf?

Dat ding is er om op te rijden en juist met modder en halfbevroren paden is het, wat mij betreft, zwaar genieten.

Net nog een lekker rondje rond Nunspeet gedaan, fiets ff afgespoten en de kwetsbare delen weer ff lekker ingevet en met siliconenspray ingespoten.

Het was trouwens de laatste rit voor de Cake, zaterdag gaat de Stevens Flight Carbon 2008 (in het wit!!!) opgehaald worden……

• MWF

Ik heb inderdaad geen MTB , want vind dat ik daar niets mee doen kan omdat ik alleen in het koude deel van het jaar wat wil veldtoeren in eigen land. Heeft ook met mijn verleden te maken want heb in de jaren zeventig toen de MTB nog niet eens bestond op een redelijk niveau wedstrijden gereden in het veld.

Kom op dit forum voornamelijk om info mee te krijgen over toertochten , routes e.d. en omdat het merendeel van de deelnemers daaraan op een MTB mee doet is een MTB pagina een logische keuze.

En als iemand dan een vraag stelt over pekel en de fiets geef ik daar een oprechte reactie op.

En als iemand zich daaraan ergert raad ik hem aan daar dan maar mee te leren omgaan.

.

• koekjeerbij

Dat redelijk nivo van jouw is ook een lachertje *D

• MWF

Dat kan jij niet weten want dat heb jij niet meegemaakt.

Ik heb in ieder geval nooit in een prutserscategorie gereden; was wel een prutser in de hoogste categorie

• Ninko

hahahaha, laat maar prutsen koek :D:D

• Luca

Hier ben ik het helemaal mee eens en stap ook gewoon het jaar rond op de fiets als het me uit komt. Zo veel tijd kan ik er al niet aan besteden, dus ben ik blij met de momenten dat ik de tijd wel heb. Gewoon lekker gaan rijden dus!

Het enige wat ik dan niet doe is met m'n fiets een strandrace of iets dergelijks gaan rijden, want dat gaat me dan weer net te ver. Ik heb er ooit wel eens aan gedacht om het rondje Texel als toertocht te gaan rijden, maar dat is volgens mij toch een regelrechte aanslag op je fiets tenzij je hele goede voorzorgsmaatregelen neemt en daar ben ik dan weer net te lui voor… :D

• Ninko

Mwa ook een strandrace maakt niet zoveel uit Luca. ALleen cassette enzo slijt hard, de rest maakt niet zoveel uit. daarna wel alles wat beter schoonmaken dan normaal…

• MWF

We kunne nu beter maar naar de rechtstreekse op EEN van de wereldbeker in Hofstade gaan kijken.

• willem

Ja, op die Nys stond weeres geen maat, maar die mannen trainen OOK in de pekel en de kou. (buiten de voorbereidingen op Lanzarote en Mallorca)

• Ninko

Echt een hele mooie cross, had graag gezien dat lars had kunnen bijblijven maar helaas. Toch knap van die gast, rijdt over een aantal jaar, net als nys, iedereen naar huis toe! Wel spannend die laatste 2-3 rondes vooral, jammer dat hij telkens een gat moest dichtrijden door technische foutjes!