winterspek

• huub

zomerspek is oud winterspek met een nieuw lenterandje :D:D:D

• Pens Armstrong

Och, je kunt ook dik rondfietsen met stijl !

http://img177.imageshack.us/img177/2649/cyclistinsurancexc6.jpg

• Jeroen van Gils

Ben nog steeds bezig met afvallen, maar ik wou dat ik op mijn voeiding kon letten, ik zit voor me werk momenteel 3 avonden in de week in een hotel…. dus elke dag lkkr eten en dan is het toch echt moeilijk om er vanaf te blijven.

owja ze hebben er ook nog een bar :-)

maar de beweging is nul in een hotel(behalve de trap dan :-))

• Roadkill

Uhm liposuctie??????????????????(ik heb de hoop opgegeven)

• Luca

Nou, we schelen nog wel een paar jaar Huub maar ik ben af en toe blij dat er nog wat spek bij komt :D

Maargoed, je zou iets minder kunnen gaan eten. Je eetgewoonte is immers afgestemd op veel bewegen, dus minder beweging zou dan ook minder eten moeten betekenen. Wat minder koolhydraten in de vorm van aardappels en pasta en wat meer groente. Minder vet eten scheele natuurlijk sowieso! Je lichaam heeft voor de verbranding van groente namelijk meer energie nodig dan dat de groente op zich op zal leveren, dus de kans is dan zelfs aanwezig dat je er iets van af zult vallen. Alhoewel… In jou geval zal dat waarschijnlijk niet zomaar het geval zijn omdat je een normaal lichaamsgewicht hebt.

• Biker Paul.

Winterspek ??? Bij mij heet het gewoon puppy-vet……..:D

Krijg het wat lastig weg, doe er eigenlijk niet eens moeite voor……….ben gek op lekker eten, lees :VEEL !!!

• MWF

Heb er geen last van want in zomer en winter doe ik ongeveer evenveel. Weliswaar doe ik met de racefiets op de weg in de langlicht periode wel meer kilometers per maand dan met de crossfiets in dit jaargetijde maar het onverhard fietsen vraagt toch wel wat meer calorieen per km.

Daarnaast ga ik op de werkdagen die ik de zomer ‘s-avonds fiets nu naar de ijsbaan om daar zo’n 50km te doen en dat doe ik ook nog tijdens het weekend als ik het te nat vind om onverhard te fietsen.

• thunder

echt een mannenforum……

wat voor deo gebruiken jullie? :D

• Biker Paul.

Gloria in Excelsis Deo……………………:D

• Ninko

Gloria? Je hebt haar zelfs een naam gegeven Paul :D?