webwinkels

• Henk

Ik hou het toch bij mijn LBS Veenendaal. Ze hebben bijna alles an anders bestellen ze het zo voor me. Ik heb wel een via B2B besteld maar bleek later nog duurder uit te zijn. En service is toch ook wel makkelijk als je 2 linker handen hebt.

• dennisb

het is niet dat ik mijn lbs in de steek laat maar soms kan het wel eens behoorlijk schelen.

• FrankB

volgens mij verreweg de goedkoopste en binnen twee dagen in huis

http://www.fizzbikes.com/

en voor buiten de EU zorg voor een lage verzekeringswaarde dan betaal je bijna geen invoerrechten en BTW.

frankB

• Roadkill

Hmm maatje van me laat het als reclamematriaal bezorgen,dan schijn je ook geen btw en zo te hoeven betalen….:):):)(btw die besteld dan autoonderdelen)

• Bas

Je kunt het proberen te versturen “as a gift” als ze dat willen dan betaal je helemaal niks. Alleen doen de meesten winkels dat niet meer!

En ik vind een setje xt 2008 spd pedalen bij m'n lbs voor €95,- vergeleken met €54,- besteld in Duitsland, nogal een verschil.

Ik bestel niet alles in Duitsland maar af en toe een wat grotere bestelling kan aardig voordeel opleveren.

Greetz Bas.

• Ninko

Bas, XTR pedalen kosten maar 110 adv. verkoop in nederland, XT pedalen zijn toch zeker wel goedkoper dan 95 euro?? Waren het geen netjes geprijsde xtr pedalen die je te koop zag?

En anders is het idd een mooie deal:D

• Bas

Nee, ik had ernaar gevraagd. De xtr vond ik net effe te duur dus dacht ik ik haal de nieuwe xt. Ik heb ze in me handen gehad en ze waren echt €95,-.

Dus toen maar bij bike-compenents.de besteld. Had graag m'n lbs gespekt, maar vond dit toch te gortig.

Greetz Bas.