webwinkels

• dennisb

van welke maken jullie gebruik, wat zijn de ervaringen, wat kopen jullie en wat is de prijsverhouding tov de lbs?

grt van remiedennis die lekker moederziel alleen in het bos heeft genoten!

• hwpaints

ik koop alles bij de lokale fietsboer bijna niks duurder en alle service die je kan verwachten, en ze zetten alles gratis erop, geen webwinkels voor mij, soms een handschoentje of een broekie en als die binnen komt valt het ook nog tegen.

• hwpaints

ik zag niet dat het jouw bericht was , ik heb de nodige uurtjes rust genomen maar had daar vanmiddag al weer spijt van ik had beter jouw gezelschap kunnen houden, maar na 75 uur arbeid en 6500m2 vloer te hebben gecoat had ik je toch niet kunnen bij benen , volgende keer weeer , gr Henk

• v-power

bike2buikd, goede ervaring mee.

www.mtbikers.com, belgische winkel. goede service, niet zoveel keuze als bike2buikd. 2 keer per jaar uitverkoop met interessante aanbiedingen.

Bij beide winkels ligt de prijs lager als bij de lbs. bestel er enkel slijtdelen. kleding haal ik bij de lbs

• Biker Paul.

`t Mag dan wat goedkoper zijn dan bij je LBS maar hou ook rekening met de verzendkosten ! Deze zijn bij B2B wel € 12,50 ! Een pakket verzenden per TNT-post groep kost € 6,20 tot 10 kilo……….

Ik heb de mazzel dat ik in de buurt van B2B woon, voor mij is het 20 minuutjes fietsen !

• Pens Armstrong

Bestel vaak dingen in Aken bij bike-components.de. Soms goede aanbiedingen maar dat geldt ook soms voor de normale winkel. Verzendkosten heb ik in Aken niet want daar kan gewoon ff naar toe fietsen.

• Pens Armstrong

Het goede van die webwinkel is by the way dat je ook een grote keuze hebt van Tools en spare parts. Vorige week nog een nieuwe montagestandaard (tacx cyclemotion stand) gescoord en gereedschap van park tools (inslagwerktuig voor de star nut in de vorkbuis). Vandaag de standaard al kunnen gebruiken, polar power output meter op een racer gemonteerd, niet mijn ding computers etc. maar het werkt wel fijn aan die standaard.

• CTIS

marktplaaaats hahaha ennnn heeel veeel bij LBS!

heb goede ervaringen met chainreactioncycles.com en zit te overwegen om te bestellen bij cambriabike.com, aangezien de dollar zo zwak is :)

• Wout

Houd er wel rekening mee dat je veel kosten moet betalen over pakketjes die uit Amerika komen ( douane kosten, extra BTW, invoerrechten ect ). Vaak is het dan ineens niet meer zo voordelig….

Ik blijf binnen de EU!!

Wout

• Bas

Vanuit de US komt er als je pech hebt max 40% bij, dan is het vaak nog ietwat goedkoper.

Heb aantal jaren terug nogal wat visspullen besteld in de US en dat was inclusief die 40 procent toch nog 30 tot 50% goedkoper.

Nadeel is dat het pakket wel eens zoekraakt en dat minimaal een week of 8 op je spullen moet wachten.

Heb het ook overwogen met fietsspullen, maar met fietsspullen is de prijs incl die 40% bijna hetzelfde als hier.

Greetz Bas