Vraagje aan Huub:

• Pens Armstrong

Pardon,

licht dronken

fijn luu

tjonge jonge !

een nieuwe mongool

Johny van Doorn

magistraal stralende zon

FIETSEN

PARLEE ?

de fiets ?

• huub

Pens, de verwachting voor zondag is ZW 4 maar wel buien !

Ach, nat worden we toch :D

Ik heb maar geïnvesteerd in Schwalbes Super Moto banden, volgens alles en iedereen de beste sloffen voor dit soort werk.

• huub

Pens ik zal het in mijn geheugen prenten en op de moeilijkste momenten dit naar boven halen ! Bedankt voor de morele steun :D

• Ninko

Huub, probeer van te voren even met de luchtdruk. Moto's zijn erg erg goed voor het strand, zeker met latex biba's. Probeer of je met een druk van onder de 1 bar kunt rijden. Op de weg zal het bijna niet rijden, je verliest er misschien zelfs wat plekken, maar zogauw je het strand op draait vlieg je. Op de straat moet je bijna op je velg rijden zeg maar… 0,8 tot 1 bar moet lukken!

• Roadkill

Ik ga kijken of ik dat ga redden,hopelijk op de fiets,heb de laatste tijd erg veel last van me knie….Is zwaar balen nu ik eindelijk weer beetje de smaak te pakken heb,maar goed ga iig morgen weer op het fietsje naar het werk,heb net ff de bandjes gewisseld.Btw ander vraagje:hoelang is die tocht eigenlijk???

Greetz Roadkill

• Pens Armstrong

Tjonge jonge, wat ben ik gestoord. Had lang geen ouzo meer gehad. De zon schijnt en ik ben gammel van dat gezuip. Zal eens kijken watdat is Huub die MOTO bandjes.

• Biker Paul.

HvH - Den Helder is 130 km……………

• huub

je mag uitkijken naar startnummer 51 :D:D

• Roadkill

Even afhankelijk van hoe de knie zich houd(op het werk erg veel last van,op de fiets eigenlijk niet:)),en of me buurman meegaat en zin heeft,zit ik er aan te denken om je bij Bakkum op te vangen en tot Egmond met je mee te fietsen. Maar goed wil je niet ophouden en een hoop mitsen en maren.Ik ga er nu iig nog steeds van uit dat ik je zondag ff kom aanmoedigen,en anders stap je in Egmond maar ff af trakteer ik je op een bakkie koffie;)

Greetz Roadkill

• huub

ze geven voor zondag windkracht ZW 5 en denken dat 44x12 nog te klein is :D:D

Wordt (helaas dus) geen heroïsche tocht dit jaar althans, wat het weer betreft …..