Pardon,
licht dronken
fijn luu
tjonge jonge !
een nieuwe mongool
Johny van Doorn
magistraal stralende zon
FIETSEN
PARLEE ?
de fiets ?
Huub, probeer van te voren even met de luchtdruk. Moto's zijn erg erg goed voor het strand, zeker met latex biba's. Probeer of je met een druk van onder de 1 bar kunt rijden. Op de weg zal het bijna niet rijden, je verliest er misschien zelfs wat plekken, maar zogauw je het strand op draait vlieg je. Op de straat moet je bijna op je velg rijden zeg maar… 0,8 tot 1 bar moet lukken!
Ik ga kijken of ik dat ga redden,hopelijk op de fiets,heb de laatste tijd erg veel last van me knie….Is zwaar balen nu ik eindelijk weer beetje de smaak te pakken heb,maar goed ga iig morgen weer op het fietsje naar het werk,heb net ff de bandjes gewisseld.Btw ander vraagje:hoelang is die tocht eigenlijk???
Greetz Roadkill
Even afhankelijk van hoe de knie zich houd(op het werk erg veel last van,op de fiets eigenlijk niet:)),en of me buurman meegaat en zin heeft,zit ik er aan te denken om je bij Bakkum op te vangen en tot Egmond met je mee te fietsen. Maar goed wil je niet ophouden en een hoop mitsen en maren.Ik ga er nu iig nog steeds van uit dat ik je zondag ff kom aanmoedigen,en anders stap je in Egmond maar ff af trakteer ik je op een bakkie koffie;)
Greetz Roadkill
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?