Vraagje aan Huub:

• Roadkill

hoe laat verwacht je aanstaande zondag in Egmond te zijn????Ben namelijk eens een weekendje thuis,dus kan je wel ff aanmoedigen(en mooi weer eens een aardig stukkie fietsen:))

Greetz Roadkill

• huub

Ha die Roadkill,

dat zou ik echt waarderen want ik denk dat ik wel wat aanmoediging kan gebruiken :D:D

Gezien het verwachte weer en de verslagen van vorige jaren ga ik uit van 6 uur of een gemiddelde van 25 km

Dat zou betekenen dat ik om 11.41 in Egmond moet zijn.

De totale doorkomsttabel vind je hier: http://www.beachbiking.nl/

Ik heb er zit in. Net nog wat aan de bike gesleuteld. Racecassette achterop gedaan, icewax op de ketting, trapas dik in het vet net als de spaaknippels, frame in de siliconespray. Twijfel nog of ik de schijf voor eraf gooi en met alleen achter de HS33 ga rijden :D

Ik hoop dat het lukt en we elkaar zien.

• Biker Paul.

Als het zondagochtend niet te vroeg is kom ik je wel ff uitzwaaien………:D

• Ninko

tsja, het is alleen op het strand he Huub? Opzich is het geen gek idee de schijf eraf halen, hij gaat namelijk toch de volledige tocht continue aanlopen…

enuhm racecassette??

In het begin van het jaar met de strandrace den helder pette den helder was ik toch erg blij met een 11-32 casette achter, stond een paar keer geparkeerd met 32-32 geschakeld!!

• huub

start is om 08.00uur :D:D:D

• huub

daarom laat ik na rijp beraad de picolo er toch wel maar opzitten :D:D

• Pens Armstrong

Kan me dat noodweer nog herinneren toen Ninko, waren nog foto`s van hiero. Zal toch echt met wind en omstandigheden te maken hebben die dag dat Huub zand gaat happen. Met hoge windsnelheid, met wind mee, een XXXXLLLLL outfit aan, zo breed mogelijk en een aerosuit tegen de wind in, een sharksuit ? er is toch zo`n Duitse firma die van die “verkleidung” maken voor de wielen zodat je een soort tijdritwielen van je mtb wielen kunt maken. Wat gaan er voor banden op Huub ?

• Pens Armstrong

Hee Huberto.

musica 1

Fijne minschj

doorheeen getrokken,

zwaar stuk in de ….

pardon,, mooi luchten,

armando

jan

viool

echte, gek !

bollen