BBC 2007

• Gizmo-HD

Zo'n auto heb ik ook een tijdje gehad, die heb ik gelijk weggedaan…….

6 uur……… Moest je van Texel komen???

• Chris Cross

Oeps,

Zie dat ik als Gizmo-HD postte. Da's mijn naam op een ander forum.

I'm back!

• De Kaasploeg

Zwolle. Heen en terug is dat zes uur. En het was de wagen van de club, prima dingetje hoor. Niets mis mee, maar ik zit liever op de fiets.

• Chris Cross

Fijn. Dan weten we dat……

• Ninko

Tsja, dan had je toch in zwolle moeten gaan fietsen…

Kaasploeg, als er 3000 man ergens gaan fietsen, of het nou een wedstrijd, toertocht of marathon is, dan zul je altijd een keer af moeten stappen. En het is heel erg lastig te regelen voor een organisatie om ervoor te zorgen dat dit niet gebeurt, en om bijvoorbeeld betere renners vooraan te zetten en mindere renners achteraan.

Wil je van het gezeik afzijn, doe dan volgende week een sportkeuring en koop een racelicentie zodat je voortaan bij de wedstrijdrijders in je vak staat. Alleen niet gaan klagen als er dan een keer op jou wordt gevloekt omdat je verkeerd schakelt of te vroeg afstapt of remt!

Blijf nou maar lekker fietsen ergens als het kan in de buurt van Zwolle…

• Rene

Weet je wat t is, Kaas ?, en daarin kan ik een beetje met je meegaan, de BBC is wat de Dam tot Dam is voor hardlopers.

Iedereen die een MTB in schuur heeft staan denk “da's leuk” en komt.

Na de splitsing heb ik geen probleem meer gehad.

Aan de andere kant, het is zoals de jongens hier zeggen “neem dan een race licentie” , ik had aan de ene kant het idee van “das leuk, tijdregistratie” , maar met dat aantal deelnemers wist ik van tevoren waar ik aan begon.

Ik ben ook geen topper, maar heb ook moeten lopen op plekken waar ik fluitend omhoog was gefietst, maar dat wist ik eigenlijk wel van tevoren.

De sfeer was oke, en de route ook, wat mij betreft.

Als ik een negatief punt heb, dan is het het inschrijfgeld, en wat je daarvoor terugkrijgt.

• De Kaasploeg

Ik héb een racelicentie. Misschien geen gek idee om inderdaad volgend jaar de race te rijden. De vergelijking met de dam tot dam gaat inderdaad wel op ja. Ach, nu een week later is de soep inmiddels afgekoeld hoor. Ik vind het gewoon een beetje jammer. En morgen ga ik lekker in een leeg Zwols bos tekeer.

• mountainbike.pagina.nl

mooi verhaal,

daar houd ik van!