transalp

  • Robbert Fokkens

    HI wie weet er een mooie transalp route , maar dan een met de meeste single tracks en ik wil hem zelf rijden zonder reis organisatie …..

    kan iemand daar iets over vertellen? en misschien weet iemand een site met gps tracks?

    Rob

  • schaam

    HALLO de Transalp route ? En dat met je buik op de bovenbuis.

  • Robbert Fokkens

    :D tja beetje ouwehoeren maar deze vraag is serieus ben nl benieuwd of er mensen zijn die zelf een tochtje hebben gefabriceerd

  • Ninko Doornbos

    Kheb nog wel de route van de transalp van 2008, heb hem toen zelf gereden. Heb de routekaart nog! Ook digitaal!

  • Robbert Fokkens

    Ninko welke was dat en hebbie um op gps?

  • Ninko Doornbos

    Op GPS niet. Alleen in pdf'jes. Vertrekt in Fussen, eind locatie riva. Ondertussen, Naturns, Livigno, Imst en Ischl.

  • Robbert Fokkens

    was dit er een met veel single tracks em zeer moeilijk? want dan ben ik zeker geïnteresseerd Ninko….

  • Ninko Doornbos

    Mwa, zeer moeilijk is het niet qua techniek. Alhoewel niet iedereen overal kon fietsen :)

    Tijdens de transalp proberen ze in 8 dagen de Alpen over te steken, dan kun je gewoon helaas niet alleen maar mooie singletracks aan elkaar proberen te reigen want dan heb je 2 weken nodig! Overigens id at ook niet zo erg, ik denk dat 700km singletrack achter elkaar na een tijdje ok wel een beetje vermoeiend wordt :P

    Zeer zwaar is deze route wel! Regelmatig een klim van een uurtje of anderhalf of meer!! :)

  • Robbert Fokkens

    top een verschil Ninko jou AV licht waarschijnlijk beduidend hoger dan die van mij.

    ;)