Caad4 hydralische remmen repareren

  • aseel3@hotmail.com

    Geachte mountainbikers,

    Ik heb een vrij oude caad4 mountainbike met hydraulische remmen.de remmen willen niet goed meer remmen omdat de remklauwen en de rem blokken(zijn niet versleten)niet goed meer werken volgens de fiets makers..Om tot deze conclusie te komen heeft de fietsmaker ook nog 40 euro afhandig gemaakt..hij moest de remmen uit elkaar halen.nu vroeg ik af waar ik de remmen goedkoop kan laten maken want de fiets ziet er niet goed uit en kan geen andere cannondale betalen.volgens de fiets maker moet er nieuwe remklauwen en en rem blokken erop.welke fietsreparatuur liefst in de buurt van amsterdam en zaandam kan het voor een zacht prijsje maken…

    Vriendelijke groeten Aseel

  • aseel

    eigenlijke heeft het ook een grote beurt nodig

  • MiketheBike

    Iets goed laten maken kan niet voor een “zacht prijsje”.

    Of je moet een bevriende fietser dit laten doen als ik kennis van zaken heeft.

    Maar als je “oude” Cannondale je veel waard is zul je hem toch eens een goede servicebeurt laten geven.

    Je kunt navraag doen bij Tromm (bij de Rai), Kaptein (op de Overtoom) of bij Lohman (Clerqstraat), Presto (Haarlemmermeerstraat of Zaandijk).

    Spullen gaan wel eens stuk, maar hebben ook onderhoud nodig (zeker bij een mountainbike die veel te verduren krijgt).