Wat hebben we zaterdag genoten!
Half 10 zaten we bij mij thuis aan de koffie: Adwin, René een maat van hem, bikerpaul en ik.
Paul is een pak kilo’s kwijt en sport meerdere keren in de week in de sportschool en was dus benieuwd of het in het bos resultaat zou hebben. Er stond voor een kapitaal aan fietsen te steigeren: een scalpel, een gary fisher, de nieuwe cube van paul en mijn epic.
We waren na de koffie nog niet bijgekletst dus reden we eerst een ronde om Bergen op Zoom heen en gingen we niet ver van de vliegbasis het bos in. Onverhard zijn we naar Hoogerheide gereden, doorgestoempt naar de bossen rondom Ossendrecht, richting Putte grens. Via de Staartse duinen kwamen we in Huybergen terecht alwaar we koffie met gebak naar binnen gewerkt hebben, alvorens de nootjesberg bezocht werd.
Zoetjes aan reden we weer richting bergen op zoom. Om een uur of 2 namen we afscheid van Adwin en zijn maat en pakten Paul en ik nog een stuk groene route, waarna we naar de zwarte route gingen. Deze was nauwelijks nog te doen vanwege het hoge zandbakgehalte. Weer terug bij het spoor gekomen gingen we weer naar huis.
Voor Paul hoefde het nog niet, hij fietste als een jong veulen dat voor het eerst in de wei kwam.
Voorheen trok hij het niet altijd maar dat is nu voorbij.
Bij mij thuis aangekomen stond de teller op een dikke 65 km.
12 juni doen we het nog eens dunnetjes over (gpstocht bergen op zoom)