Een vraagje
Wat is een goede alround buitenband?
Sjeufke
wel de nieuwe RR he, niet het oude model.
Slinger zeker niet, ja of het moet echt erge modder zijn. Maar een all round band is natuurlijk ook geen modder band! Dit moet je niet verwarren he Senior, een RR zal nooit een NN worden.
Overigens wat is het probleem van een slingerend achte rbandje? Die volgt wel, liever voor wat extra grip en achter een band die licht loopt. Voor die paar natte bochten in het parcours…
NIet te veel druk erin?
Vandaag een setje Rocket Ron`s gekocht van Schwalbe, band wordt gepositioneerd tussen Nic en de Ralph in. Dus in principe “alround” zou je dan denken. Wat ik er over lees doet ie `t goed bij niet al te extreme natte en droge ondergrond. Zien er i.e.g. goed uit, noppen staan iets verder uitelkaar dan bij de Ralphs.
Ik heb de 2.1 performance gekocht, vouwbandje, dus niet die met triple compound. Tja Koekje, ben weer een bike aan `t opknappen voor iemand dus is niet voor mezelf. 490 gram per stuk.
Maar zal er wel ff op gaan bollen mss dat ik dan er wat over kan zeggen. Ze gaan op een Trek 9800 oclv, een van de eerste vol carbon mtb`s, mooie bikes waren dat toch, en licht zo te voelen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?