uit betrouwbare bron

• Huub

daar moeten dan wel hogere machten, een goed doel en een trainer/coach voor komen opdraven :D:D

• Roadkill

Nope ik ben het iig niet(al zou zo'n reetfiets nu wel handig zijn voor woon werk verkeer,krijg die @!#$ trapas niet uit de cruiser,en heb ook nog niks van de Cube gehoord:(:(:()

• Pogo

Vind je dat gek dat je nix van je Cube hebt gehoord??

Het zou de 1ste fiets zijn die kan praten…

Grtz, Pogo.

mountainbiker in voor en tegen spoed, in goede en slechte tijden,

M.F.F.M (mountainbiker forever, forever mountainbiker)

• willem

Moet eerlijk en nederig bekennen, heb afgelopen zaterdag (uiteraard met roze legging) een paar uurtjes op de reeeter gefietst, en hij zat best wel weer lekker hoor! loopt veeeel lichter, en zoemde erover (net nieuwe wielen)

• Huub

ik heb carnavalszondag vermomd als racer mijn eigen optocht/parcours gereden :D:D:D

• Rene

Bah, een reeter, mijn meissie juicht gewoon als ze met Big Appletjes mag woon-werk verkeren.

En ik denk dat als ik vreemd ga met een reetert, dat ik dat zwaar ga bekopen…..

( Ze is jaloers, de lieverd……..)

• Tsjibiti

Ze lijken MWF wel!!

• Rene

Ooooooh, das wel een heeeeel brute opmerking…….:)

• willem

Ben jij effe lekker! ik ros ook met me terreinfiets door de bagger en over het strand hoor!

• pens

Ik moet bekennen dat er een vintage racer aankomt binnenkort en ga daar zeker op bollen van kroegie naar kroegie. Vraag wel enige clementie i.v.m. het dragen van kleding met logo`s van een Belgische brouwerij, helaas waren de fietspijen

niet meer vooradig. Nog ff Alaaf !