liteville

• rob

Ik rij nu een paar maanden op die liteville wat een toffe bike ben benieuwd of er nog anderen ervaring hebben op de liteville 301 en wat ze er van vinden.

Ik ben in iedergeval over en vind het zeker een snelle technische marathon bike .

Laat het me weten.

Grt Rob

ps lijkt of ik aandelen heb misschien maar is nie zo hoor ben gewoon benieuwd ;)

• Ninko

VInd het wel een zeeer mooie bike, en erg licht.

Heb er alleen een revieuw/rest van gelezen laatst, werd vergeleken met de nieuwe scalpel, spark, epic en de trance.

Daarin kwam hij er wel uit als de technisch beste bike, op het vlak van afdalen en sturen. Qua verliest van trapenergie was het een van de mindere bikes uit het lijstje…

Weet niet wat jouw ervaringen zijn? Waar is je vergelijkings materiaal?

• rob

Ninko,

heb een tijdje een epic geprobeerd en ik moet eerlijk zeggen dat de liteville directer stuurt en als je op het zadel blijft zitten tijdens de klimmen heb je echt geen (bijna Geen) pomp beweging hij is niet zo rap met even gang maken maar eenmaal op snelheid super en prettiger als de epic. moet wel zeggen dat ik er meer lucht in pomp als liteville voorschrijft .Specialized en een full santos vergelijking dus .

rob

• marcel

Hoi Rob,

Ben vanaf mei 2007 in het bezit van de 301 modeljaar 2008, kleur zwart met xentis velgen. Afgezien van het feit dat het een superfiets is qua comfort en stijfheid, ziet hij er ook nog gelikt uit.