Mooiste Mountainbike merk all times?

• Ninko

Ow die is wel heeel erg gaaf Pens. Zou best weleens op zoiets leips willen rijden met zo'n apart frame erin… een fiocco, of een mrazek ofzo. Vind dat er wel cool uitzien! En weinig last van chainsuck zo :D

• pens

Is te regelen Ninko, heb zo`n ding gehad en aan maat verkocht, dus erop rijden gaat wel lukken. Hij heeft aleen racewielen erin gezet !!!!! had ik nooit weg moeten doen ik mongool.

• Ninko

Welke maat Pens :D?

Owja, dat boek was trouwens echt cool!!!

• Sponcer

Klein…

• Jeetje

Mooiste merk met de mooiste atb is voor mij cube….zal wel niet iedereen mee eens zijn,maar ja ik ben ook trots op mijn parade paardje(cube hpc elite)

http://www.haggs.nu/catalog/images/Cube%20Elite_Team%2008.jpg

• Luca

En terecht trots, naar mijn idee.

• rob

liteville

Independent Fabrications

scott

• pens

Die Fiocco was een 18 inch met verende Pace voorvork, stuurde als een mes maar had toen crossmax wielen gekocht en op `t kleinste kransje achter liep de ketting tegen de staande achtervork en `t ding was zo hard (stijf) als een plank.

Kwam er naderhand achter dat er een veel te brede trapas in zat en dat ie daardoor aanliep. Had toen ook “teveel” fietsen en ik had poen nodig, vandaar verkocht.

• pens

Beetje of topic maar interressant dat boek over Moeskops Ninko. Dat waren nog tijden, coke in de warme melk als hersteldrank ! en dat er in zo`n sprint zoveel meespeelt enzo.

• Ad

Cannondale

Scott

Storck