que spetacolo filmpje

• MiketheBike

Dat vergeten we ook nooit meer :D:D

MtB en Mac

• Roadkill

1 nee zo fiets ik nooit door het bos(hier zijn de parcousen gewoon heel ontbreken er geen stukken:D)

2 waarschijnlijk Canada

3 Hmm dacht dat er een paar bezig waren met zo'n soort parcours ergens in de buurt van Valkenburg,maar vergunning werd erg moeilijk,enne in de Drunense Duinen schijnt er ook zo 1 rond te rijden(enkel zijn bouwwerken werden steeds weer gesloopt door de boswachter)

4,word echt fucking tijd voor een helmcam,heb laatst in de spit of een ander krantje er 1 gezien,voor meen 129 euri met sd kaart.

• Pete

Hee Roadkill,

Ik heb in Drunen ook een keer zon freak gezien. Wellicht hebben we het over dezelfde. Ik kan me niet zo makkelijk uitdrukken quu plaats, maar het was daar waar je op die hoge rug rijdt en dan aan je rechterhand die paarden manege hebt. Hij ging dan niet parallel over de rug, maar met gang er vanaf en dan over een schans om een jump te maken. Dat was een behoorlijk gat kan ik je melden,

Groet,

Pete

• FrankB

Kan ook hier opgenomen zijn verleden jaar een paar keer in andorra geweest om te biken lijkt er veel op. Ik zal de links eens opzoeken.

voor de helmcamera met het kaartje krijg je niet deze kwaliteit. Voor dit werk heb je een gewone camera nodig met een losse lens die je op je helm zet.

kijk maar op ebay daar zijn de goedkope met kaart al te koop voor 60 €

een paar foto s van onszelf

http://www.catllar.com/joomla/index.php?option=com_zoom&Itemid=99999999&page=view&catid=28&key=12&hit=1

• Roadkill

Uhm misschien deze kwaliteit,maar beter dan in de afdaling met 1 hand aan het stuur en in de andere hand je telefoon om te filmen……Maar ligt btw niet aan het kaatje he,meer aan de cam;),Maar goed euri is best te doen,eerst maar eens alle lopende zaken regelen hier,en dan toch eens op zoek naar een helm cam(is dat ook te gebruiken als bewijs???:D:D:D)

• Huub

lees hier maar effe :D

http://www.mtbsport.nl/forum/forum_posts.asp?TID=7997&KW=helmcam

• hwpaints

Canada denk ik

In winterberg heb je ook zoiets, iets mindermooi maar ook wel spectaculair ik ben er pas geweest maar er was alleen sneeuw te zien, ff op youtube winterberg typen en je ziet ook van die filmpjes

• Ninko

In drunense duinen idd ja, Crash noemt ie zichzlf. Ben een keer met hem wezen biken daar, die gast is echt leip, ballen zo groot als kokosnoten volgens mij:D:D Mooie tracks had hij wel gebouwd, maar werd continue gesloopt helaas.