Sjit......:(:(

• Roadkill

Zo ben net thuis,heb de fiets even naar de fietsenmaker gebracht,voor taxatie….. Is een ietsiepietsie stuk,rij vanmiddag gewoon bijna dwars door een andere fietser.Erg leuk als je er net lekker de gang in hebt en een fietser die je tegemoet komt denkt 2 meter voor je er ben,hey laat ik linksaf slaan…. Mijn voorwiel heeft het op het eerste gezicht van zijn voorwiel gewonnen,maar me stuur en verlichtingset,bar ends en jas,die zijn overleden.Morgen hoor ik hoeveel de schade alles bij elkaar is,zelf wat bulten en schrammen,en zeer gemotiveerd om voortaan maar weer de helm te dragen(btw niks geen wonden op me kop).Zo ga nu weer ff bijkomen op de bank.

Greetz Roadkill

• Biker Paul

Beetje jammer………..typisch gevalletje van pech !

Sterkte en nou maar hopen dat het allemaal vergoed wordt !

• Roadkill

ja dank je,zal morgen wel stijf zijn,heb nu al een behoorlijke bult op me scheenbeen

• Huub

ik blijf pleiten voor fietsen met remlichten en verplichte richtingaanwijzers :D:D

Sterkte want morgen kun je inderdaad pas echt de schade opmaken …….

• Wout

Das echt klote…..

Heb je toevallig geen licentie / ntfu pas?? Ben je namelijk verzekerd tijdens trainingen…… zou je de schade aan je fiets / kleding kunnen verhalen….

Verder veel sterkte, hopelijk valt de schade mee…… ( wel weer een excuus om een nieuwe wielset te kopen )….

( s-tec-sports fulcrum red metal zero voor 629 euro ) :-) :-) :-)

• Roadkill

Ik rij met een handgespaakt setje met Chris King naven,die zijn zo te zien erg sterk;)

En de echte schade merk ik nu al,alles begint stijf te worden,en ben achteraf blij dat ik er zo vanaf ben gekomen,cm of 10 meer naar rechts dan had ik met me snufferd de stoeprand de grond in gekopt….(maar heb gelukkig al me looks nog;))

• Poggio

Sterkte, Roadkill! En volgende keer helm op, hè ;).

• Roadkill

Zeker weten,moet het van me looks hebben;)

• CTIS

zoooo kusje erop!

En hoe gaat het met de betrokkene?

Groetjes

• pens

Nieuwe RK ! touwtje langs `t balhoofd door de patten achter en meten,

scheef, ' ik heb er geen vertrouwen meer in " enz.

geknakt ?

Laat de verzekering bloeden …

ff zeuren en hart op hard.

Ga je flink op de bek met je dure fiets dan is er toch iets “gebroken” ?

Laat het maar vergoeden zou ik zo zeggen,

is toch een fragiel ding een velo,

zijn de patten nog recht ?

volhouden, als `t een auto is dan wordt er vanalles bekeken.

De verzekering is er voor, toch ?

Ook de werkfiets is belangrijk, ( zal anders geregeld zijn, maar laat

je niet afschepen want als die fiets goed was zal er toch iets mee gebeurd zijn,

waar je wellicht later pas achter komt )

Enne, thinner is toch goed ! bezig met een Bridgestone uit 1975, mss 300 km

gelopen maar het vet is opgedroogd, wat is dat zooi ! beste is toch thinner.

keep on trucking .