Sidi Dragon 2 Pearl White

• Pete

Hoi,

Ik zie bij Hopmans deze Sidi schoenen staan in de angebot. Zijn dit aanraders?

M'n huidige schoenen zijn van Gaerne, nog niet versleten, maar dat waren schoenen van 75 euro en een wat slappere zool. Ik ben ook een beetje shop aholic, dat kan ook een reden zijn om weer eens wat te kopen.

Ik lees het wel hier.

Pete

• dennisb

een schoen is zo goed als zijn pasvorm. past hij bij je voet en in je budget dan is het een goede schoen.

heb zelf sidi dominator zowel race als atb in de extra brede versie.

Maar je gaat toch geen witte schoenen dragen op de atb zeker :D:D:D:D

• Pete

Dennis,

Dat is ook weer zo. De kleur leek me wel ‘kinky’ maar is niet zo praktisch…..

Pete

• Wout

IDD erg mooie schoenen ( misschien wel even ergens passen om te kijken welke maat je precies moet hebben en of ze fijn zitten, en dan bestellen ),

de kleur…….. daar zou ik voor de reetfiets geen probleem van maken, maar de MTB…….pfffff

Wout

• dennisb

check je mail effe wout bvd

• Roadkill

Hmm als ik nu nieuwe schoenen zou kopen werden het waarschijnlijk witte,weer eens wat anders dan dat zwart!Enne dan worden ze maar zwart,kijk eens hoeveel witte bikes er verkocht worden ;)

• Biker Paul

Nog ff en dan rijdt iedereen als het Onbekend Talent rond in het wit (wie kent hem nog? Maarten Spanjer in Voetbal 80)………Nee, da`s de goden verzoeken ! :D

• Chris Cross

Hohoho……… Niet zo negatief over wit, he?

Ik doe het best leuk op mijn spierwitte Stevens Flight ES!! ;-))))))

• Ninko

Er is niks mis met witte schoenen. ALs je ze na een echt modderige tocht ff goed schoonmaakt met een sponsje dan blijven ze goed wit hoor! Geen probleem, zowel op de race als de mtb.

Sidi heeft meestal wel een erg goede pasvorm. Wat ik zelf vind tegenvallen bij sidi is de slappe zool. Vergeleken met Northwave, Specialized of Shimano is de zool echt een stuk slapper, en dat is wel jammer van zo'n goede schoen…

• Pete

Hee Ninko,

en ik wilde ze dan juist kopen om de stijvere zool tov mn huidige zolen.

Ff denken nog dus,

Pete