honden

• rob

ben je lekker aan het trainen komt er een hond op je af springen, beng op je plaat ,broek stuk barend stuk vork beschadigd hologe etc schouder knie enkel etc

balen balen balen, gekke hond.

rob

• Huub

heeft die gekke hond ook nog een minder blij baasje met een W.A verzekering ?

• rob

ja dat is gellukig geregeld aardige man overigens twee uur later stond hij met een flesje wijn en een moie italiaanse worst voor de deur en nog eens duizend maal excuses top he`

• Roadkill

Dat is heel netjes!

• Huub

nu lees ik je eerste posting toch iets anders :D:D

• thunder

da's balen, en herkenbaar,

ik heb regelmatig last van honden

normaal waarschuw ik altijd, als je dan zo'n baasje of vrouwje d'r best ziet doen om het ongedierte in toom te houden rem ik ook wel,

maar als zo'n keffer op mijn af komt rij ik door

van de zomer vloog er eentje recht in mijn been, tetanusprik en een grote bek

toen heb ik fijntjes uitgelegd dat ik ook even kon bellen

niet dat dat je blijer maakt

we zullen er mee moeten leren leven

net als mijn buren met onze kat

• Ninko

Honden is soms erg klote. Ik rem altijd wel even af en dan gaat het meestal wel goed en de baasjes houden ze aan de lijn. Maar soms train ik ergens in de bossen waar die honden los rondlopen (mag volgens mij niet maar goed). En dan vliegt er zo'n aggressieve hond achter je aan. Ik heb daar echt geen zin in, en zeker als je fietst dan willen ze nog weleens dollen, maar ik weet niet wanneer er zo'n beest zin heeft in spelen en achterna rennen of mijn kuiten… Heb het er niet zo op in ieder geval. ga ze liever uit de weg!

• dennisb

Ik ben altijd heel defensief als het gaat om honden, kinderen, ruiters.

Mijn stelling: het bos is van ons allemaal!

• Swimmie

Ninko schreef:

>

> … Maar soms train ik ergens in de bossen waar die honden

> los rondlopen (mag volgens mij niet maar goed). …

>

Tegenwoordig zijn grote delen van de route over de amerongense berg tevens officieel losloopgebied voor honden…

Wie heeft dat in vredesnaam bedacht???

Gistermiddag een paar keer echt vol in de remmen gemoeten omdat de baasjes ineens vinden dat ze dan ook totaal niet meer naar die beesten hoeven om te kijken… Arme honden…

Trouwens… het laatste stuk van de route (de nieuwe omleiding bij Elst) is ook niet meer te fietsen sinds de bosbouwers de paden compleet hebben omgeploegd met hun kraantjes e.d…. :( Maar goed, da's een ander onderwerp.

gr. Swimmie

• GRoel

Ja hetzelfe op de Brunssummerheideroute. Een losloopgebied en een MTB-route door elkaar heen. Dat is vragen om problemen (en die had ik ook meteen, het is alsof ik honden aantrek…). Wie verzint zoiets. Tuurlijk is het bos van iedereen, maar sommige dingen gaan niet goed samen, dat geeft ongelukken, dus moet je dan niet doen!!

GRoel