handschoenen

• Mark

Iemand een goede tip voor winterhandschoenen die ook redelijk waterdicht zijn?

• koekjeerbij

BBB weatherproof

• Pens Armstrong

Heb ooit Roeckl handschoenen gekocht met gore-tex enzo. Waren duur maar heb ze al heel lang en zijn warm en waterdicht. Had ze toen gekocht omdat ze ergens in een test werden aanbevolen.

• Roadkill

SubZero van Spezialized schijnen erg goed te zijn,en heb zelf goede ervaringen met Chiba's

• Ninko

Ja subzero. voor als het ongeveer -30 is :D:D Een handschoen meot nog wel een beetje beweegbaar zijn he, en kunnen remmen en schakelen.

• Paulito

Gebruik al jaren North Face windstopper handschoenen, kun je halen bij een beetje bergsportzaak zoals Bever of spac sport. Lekker dun om te kunnen schakelen en heerlijk warm, ook bij behoorlijk koud weer.

• jeroen kuijt

De BBB Aqua Shield kan ik je NIET aanraden. Deze heb ik nu 2 jaar in gebruik. Redelijk warm maar met regen, echt bagger!!! Waar dat Aqua Shield op slaat, geen idee iig niet bestand tegen regen. De bovenlaag neemt snel water op, lijkt wel een spons, wanneer je ze een keer onderweg even uittrekt krijg je je hand er niet meer in. De binnenvoering trek je namelijk mee naar buiten als je ze uit trekt.

Ik ga morgen kijken voor Barts. Volgens mij is dat een zwitsers merk.

http://www.barts.nl/

Volgens de krant advertentie wat ik gelezen heb zijn ze watrproof, ademend en met uitneembare binnenhandschoen. Tecgloves is het type, verkrijgbaar in diverse kleuren.