MTB in Peugeot Partner

• Marcel

Hallo,

We hebben een Peugeot Partner, heel fijn voor de fietsjes.

Alleen zit ik een beetje te kijken hoe ik ze het beste kan vast zetten.

Ik heb wel eens zo'n systeem gezien waar je de voorvork vastzet met de snelspanners op een soort standaard of rek.

Kent iemand zo'n systeem, of iets wat erop lijkt?

• JG

Kijk hier eens: http://www.bikeinside.de/fahrradtraeger/der-fahrradtraeger-fuer-den-bike-transport-im-auto.html

Misschien is dat wat je bedoeld?

Groet,

JG

• Ninko

Kan zo ff niet op de naam komen. Maar als je naar je lbs gaat en vraagt of hij de folder van RA heeft dan komt het goed. En anders kan hij hem daar altijd bestellen. Is een beugel die je op de bodem van je peugeot kunt monteren en met een snelspanner er weer af kunt halen, en daar kun je je fiets met de voorvork op vast klikken, werkt erg makkelijk en staat stevig! Voorwiel eruit en klaar!

• Roadkill

Hmm heb je de personen uitvoering,of de bestel?Als je de bestel uitvoering hebt zou ik gewoon lekker 4 spanbanden halen,en de fietsen (aan elke kant 1) vastsjorren.Uit eigen ervaring weet ik dat dat het lekkerste werkt,dan houd je in het midden ruimte voor de rest van de uitusting over,en je hoeft er geen wielen uit te halen! Btw ik had een grijs kenteken zonder tussenwand,en het record staat of 7 fietsen en kampeeruitrusting……Veel plezier met je Partner,en als je er ooit wat mee hebt geef je maar een gil:D:D:D:D

Greetz Roadkill

• Ninko

Hahaha 7 fietsen met kampeeruitrusting idd:D:d. Toen kon je er nog geen lolly meer tussen krijgen :D:D

• Roadkill

Nee gek he:D:D:DWas ook niet meer omhoog te branden toen in Bels;)

• Marcel

Haha 7 fietsen, nou dat belooft wat als ik op vakantie ga.

Maar ik heb inderdaad de grijs kenteken uitvoering zonder tussenschot.

Ik heb er wel een raam in zitten aan de rechterkant, is wel veel overzichtelijker dan zonder heb ik gemerkt.

Die stang waar JG het over heeft is wel heel handig, en ik zal een bij m'n lbs kijken of er nog iets te vinden is op dit gebied.

@ Roadkill,

Heb je verder nog tips om aan de binnenzijde planken aan te brengen, of is het een kwestie van gewoon lomp schroeven.

Gr Marcel.

• Roadkill

Planken zaten bij mij al in,heb er isolatie spul achtergedaan en platen tegen aangeschroefd,en dan daar weer wat handgrepen op geschreoefd,dan kon je alles mooi vast sjorren. Als je er geen planken in hebt zou ik ze er wel in maken,en ja wel uitkijke waar je schroeft,allemaal van die putten naar buiten toe ziet er ook niet uit;) Misschien dat je op Marktplaats nog een orginele binnenafwerking kan vinden??

Greetz Roadkill

• Rene

Ik denk dat roadkill gelijk heeft.

Met die systemen staan je fietsen een beetje in het midden, lijkt het.

Is niet echt economisch. Gewoon vastsjorren die hap..

Suc6

• Roadkill

Ik WEET dat ik gelijk heb,heb er 3 jaar mee rondgereden,en er hebben aardig wat fietsen van medeprikkers in gestaan;)