hotseknotse in de kou

• dennisb

Samen met Tommy, Adwin, zijn maten Paul en Dennis, Teun Tonino en

Ger-Jan…., 2 DH 2008, Huub, Ruudjeb gefietst over de boegelpiste van Drunen.

Kei en keiharde ondergrond.

Na 4 kilometer Ger-Jan al kwijtgeraakt ondanks verwoede zoekpogingen van onze hopman Huub en akela Teun.

Al bij al lekker gefietst. Daarna lekker wat gedronken bij de Drie Linden.

Na de nodige bakken koffie en erwtensoep kwam Ger-Jan redelijk vermoeid binnen.

Hij had 2 rondes gereden. Hij moet ons op een of andere manier gemist hebben ondanks onze meerdere pauzes, wachten en zoeken.

Alle high-tech fietsen ten spijt. Er was er één die de blitz maakte: Tommy op zijn singlespeed Giant Escaper!

BTW Allemaal goede dagen en dat het maar mag gaan regenen, dan komt MWF tenminste niet buiten! :):)

• Roadkill

Ik ben verdrietig……..Of de uitnodiging is per post gekomen en is ie zoek geraakt…

:D:D:D:D Mooi dat het wel een mooie tocht weer was,ik had het zowie zo niet gered.Tenminste het fietsen op zich wel denk ik,maar het transport erheen niet..

Greetz Roadkill

• Huub

ach, zoals je weet is dit de tijd van het jaar dat je je vrienden om je heen verzameld :D:D

Geef maar een seintje als je transportmiddelen weer in orde zijn zodat we je andere uitspraak eens kunnen testen …. :D

Tot die tijd veel plezier bij onze zuiderburen en laat maar horen hoe het is gegaan.

• Roadkill

Nou me auto kan nog wel ff gaan duren,enne je kan de avonturen in Bels volgen via: www.muddyx-mas.blogspot.com tenminste dat is de bedoeling:D:D:D

• Biker Paul.

Ben enigszins bijgekomen van de kerstborrel van vrijdag jl. :D

Vandaag met vrouw en kinderen maar weer eens naar Blijdorp geweest, voordeel van een jaarkaart………….

Redelijk bijtijds terug en toch nog ff een uurtje wezen fietsen, was errug lekker en ook nodig !

Had liever vanmorgen in Brabant bij jullie gestaan maar het kon er helaas niet van komen ! Maybe next time ??

Grrrrrrrrrreetz, Paul.

• adwin

Het was idd.erg prettig vanochtend(beetje hobbelig),en met veel bewondering achter Tommy aan gefietst.

ik weet het nu zeker,weg met al die techologie singlespeed moet het worden

Ik ga gelijk aan de slag!!

• Tommy

Zon, her en der nog ietwat wit, géén modder of plassen, goed gezelschap, het afwezig zijn van boswachters, helaas van de zoekgeraakte Gert-Jan. Kortom inderdaad prachtig rondje Drunen.

Begin 2008 wederom een prikkersmeeting?

Tommy

• dennisb

Waar zullen we dan naar toe gaan Tommy?

• Ninko

Naar Catllar, frankb:D?

• MWF

MWF komt voorlopig inderdaad niet buiten (althans niet op zijn fiets) ; Nu het helaas toch niet meer vriest (heb vanmorgen de zesde opeenvolgende dag geschaats op natuurijs) moet het maar zo snel mogelijk gaan regenen want eerst moet al dat wegenzout weggespoeld zijn voor ik weer met mijn fiets de poort uit rijd.