bandenmaten

• keibiker

Ik ben weer toe aan een nieuw setje banden, ik rij nu racing ralphs 2.25 voor en achter. her en der lees ik dat de combi RR achter met Nobby Nic voor erg goed bevalt, welke maten kan je dan het best nemen? Voor bijv.iets smaller?

• Roadkill

Ik rij of met alletwee even breed,of voor juist iets breder dan achter…Ga zelf naar 2.0 Furious Fred voor nieuwe combi,maar dat word van het voorjaar

• Ninko

Waarom blijf niet op RR's rijden? Zoveel modder ligt er nou ook weer niet, en die nieuwe RR lijkt wel wat meer op de NN, dus een goede combi om altijd mee te rijden! Gewoon voor en achter de 2.1 RR erop en gaan!

• dave

nou ninko geen modder

vanochten tocht gereden hier in veenendaal.

tot de as in dikke slijk.

schade minimaal 1 setje remblokken.

zelfs de meeste cyclo crossers hadden het echt moelijk om er door heen te komen.

ik heb er ook veel onderuit zien gaan vol in de blub.

de volgede keer rups banden er op moet zetten, om er door heen te komen.

groetjes dave

p.s. die inderdaad ook op de bekende combi NN en RR rijdt :D

• Ninko

Tsja, er zijn idd een paar weekenden per jaar dat het hele parcours 1 grote modder bende is.. Maar om daarvoor nou het hele jaar met NN's te gaan rijden, met een RR was het net zo modderig geweest hoor :D

• dave

das waar daarom hebben we groot plezier om door de modder te fietsen.

ik hoop het dat het bij een paar weken blijft.

want begin de regen goed zat te worden.

groetjes dave

• keibiker

Ik had de nieuwe RR nog niet bekeken, ze kruipen inderdaad wat betreft profiel naar elkaar toe…… Dank. Bij Austerlitz en Zeist is het trouwens nog wel redelijk te doen, niet al te veel modder daar….

• Senior

Heb op mijn nieuwe fietske de combi NN en RR liggen, het nieuwste model 2.25.

Vind hem achter toch wel wat schuiven met deze modderige omstandigheden.

De nieuwe RR heeft wat hogere dicht bij elkaar staande noppen.

Als ik eerlijk moet zijn vind ik mijn (ouwe) Jimmy's beter rijden onder natte omstandigheden. Niks schuiven met nat weer en bagger.

• Ninko

Jimmy's zijn geweldig. Nog steeds te koop trouwens, in de sport uitvoering, bijna gelijk als de oude versies, Helaas geen Front only versie meer!