Ermelo vandaag....

• JG

Heb net m'n fiets weer schoon na een ochtend baggerrijden in Ermelo.

Morgen het spul checken op slijtage, want dit soort tochjes zijn slopend voor het materiaal. Nog meer mensen in het bos geweest vandaag?

• Biker Paul.

FF een stukkie asfalt in het Westland maar ik kreeg weer eens een buitje………

Dus het was maar een kort rondje !

• Jeroen

Vandaag ook in Ermelo geweest. Idd een tocht waar je materiaal niet op zit te wachten. Schakelen was tijdens de tocht niet helemaal goed meer. Modder zat tussen de kransjes..

• bikerrinie

Vandaag niet in Ermelo geweest maar in soest, eerste helft was goed te doen en bleef de fiets zo goed als schoon.

Tweede helft grote blubberbende.

Maar al met al schitterende tocht met veel nieuwe stukken erin.

Vooral bij Soesterhoogd was mooi stukkie.

• Ninko

Reden ze ook in de buurt van die crosswedstrijd laatst rinie? waar ook het NK singlespeed was?

• Roadkill

Ik ga zo ff wat baccillen vernietigen,maar blijf hier in de buurt dus zal voornamelijk asfalt zijn:( (wat een vreselijk schijtweer momenteel,vorige week de griep,nu weer zwaar verkouden,schiet echt niet op)

• bikerrinie

Ja, Ninko dat was het mooiste stukkie!

Volgende week hebben we er weer een crosswedstrijdje, nu al zin in.

• MWF

Om die reden heb ik natuurlijk geen tocht gereden dit weekend.

Wel gister en vandaag een toertje door de bossen in de omgeving gedaan omdat ik daar precies weet waar ik onder deze omstandigheden de blub kan vermijden.

• Rene

Heb je wel goed opgepast, toen je door je voordeurtje naar buiten stapte, dat je niet in een plasje bent gaan staan ???

Je zal een spettertje water op je schoentje krijgen…..

Man, je moet er gewoon niet aan denken…..brrrrrr