Sante' :+
zo'n buis word er met een paar ton ingeperst en gaat er dus never nooit niet uit daar bij word hij er langs onder in geperst en dus opgesloten, alles is echt veilig maar als jullie wel op een adapter vertrouwen die vind ik dus niet veilig en dan heb je dus wel de kans dat je met het stuurtje in je hand staat en je je fiets in de verte ziet of van wel heel dichtbij,,,,,,
henk
een metaalboer da's gewoon een handige vriend met een pers , maar hij moet dus wel handig zijn want doet hij het niet goed kun je je vork weg gooien ,ik kan het zelf ook niet maar ik had ook een keer een te korte buis en dan gewoon even rond gezocht, iemand die in de metaal zit heeft meestal een pers, automonteurs ook meestal en dan dus iets maken om de kroonplaat tegen te houden enja ik heb een handige broer, ze hebben al een aantal vorken gedaan maar ze doen het niet graag , de suntour zit het meest vast zeggen ze
Ben het ook met HW eens dat gaat prima,het kan zelfs zonder pers!!!! Warm maken van de kroon de buis flink afkoelen met behulp van stikstof,en dan valt ie er als het goed is ook al uit.Deze techniek word best vaak toegepast,kijk eens op Discovery en dan de afleveringen van Boyd Coddington,daar stellen ze zelfs wielen zo samen,en daar staan vele male hogere krachten op….. Maar iedereen die een beetje handig is,en een goede pers tot zijn beschikking heeft kan het. Durf zelfs te zeggen dat het met een bankschroef zou kunnen,maar die gaan niet wijd genoeg open.
Greetz Roadkill
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?