jeantex bike transalp

• Ninko

Heb ook al eens ingeschreven 3 jaar geleden op m'n 18e. Toen werden we helaas ook uitgeloot, en aangezien ik nu een goede marathon maat heb moet dat gaan lukken denk ik. Gelukkig zaten we er nu in 1 keer bij he. Nu nog een goei fietske zoeken om mee te rijden komend seizoen :D Nieuwe racefiets is net af!

• Krizz

Goed fietsje hoeft je toch niet lang voor te zoeken..

Robert heeft die al voor je uitgezocht ;)

en als je een echte bikkel ben.. gewoon op je mango fietsje met starre vork en dan ook een singlespeed er op zetten :D:D

Ga je nu meer RWP wedstrijden rijden.. en dan wel de hele ook doen he ;)

maar gefeliciteerd hoor en vanaf nu de looptrainingen beginnen..

• Ninko

ben al paar weken 1 of 2 keer in de week aan het hardlopen Krizz. en ben nu weer 2 weken op de fiets aan het trainen, daarvoor alleen maar op zondag een ritje gemaakt nu weer 3-4 keer per week ongeveer. Dus we beginnen weer rustig aan met opbouwen, komt allemaal goed!! En waarom kon je zaterdag niet joh:D? Kom je nou zaterdag wel met Robbie mee of moet je werken?

• Biker Paul.

Succes Ninko, ik vind het dapper !

• sugar

Yep, ik ben er ook weer bij! Na de eerste keer afgelopen jaar smaakte dit naar meer! Voor liefhebbers: op www.magurateam.nl staat het uitgebreide verslag te lezen incl. foto's . Súperervaring!!!

Ook wij gaan wederom met een camper, minstens zo gezellig als het camp aangezien het een enorm camperpark is, maar wél effe net iets meer rust. Als het camp het ontbijt al achter de kiezen heeft, al een uur in de rij heeft gestaan bij de vieze plee en tot slot z'n tas in de vrachtwagen gooit, gaat bij mij pas net de wekker ;-)

Hopelijk is het weer net zo mooi als afgelopen jaar!

• Krizz

Sorry knul..deze jongen mag zaterdag gaan werken.

Zorg wel voor 4 kilo extra lood in de kartonnen buizen..hij gaat mij nu al hard genoeg omhoog…:D:D:D

greetzz Krizz