jeantex bike transalp

• gerco

he ninko gefeliciteerd met je inschrijving voor de tac 2008.

zag je naam staan bij de gelukkigen.

veel plezier en geniet ervan, hij lijkt veel op de tac 2006 die ik heb gereden, en die was echt super!!!

groeten gerco

• Roadkill

Bij deze wil ik Sugar ook feliciteren,want als ik het goed begrijp mag die ook heen,enne Ninko ook van mij de felicitaties!

Greetz Roadkill

• Ninko

Ja bedankt haha. Inschrijven ging gelukkig goed. hoorde wel dat na 7 minuten dat de inschrijving was geopend alles vol zat!

Dat wordt dus serieus trainen hiervoor. Dit jaar is het 655km en net geen 22.000 hoogtemeters! in 8 dagen tijd. Ik ben benieuwd, we zullen eens kijken wat dit jaar brengt :D

• Huub

dat wordt geweldig … :D

Je hebt meer geluk dan 2 kennissen van me die ook op de minuut ingeschreven hebben maar op de wachtlijst terecht zijn gekomen en nu moeten hopen dat ze in januari alsnog ingeloot worden ……..

• dennisb

Gaaf Ninko,

veel trainingsplezier!

• Wout

Beste,

De Jeantex is toch op de reetfiets??? Of hebben we het hier ‘gewoon’ over de trans alp???

Nou welke het ook is, succes!!!

Wout

• Rene

Neeeeee, is zeker geen reetfiets !!!

Ik wou ook graag, maar ik zie geen mogelijkheden met de accomodatie.

Ik bedoel, als ze nou overal hotels ofzo hadden gergeld.

Anyway, ik ben jaloers op je Ninko…

Maar we willen hier wel een uitgebreid verslag, incl. foto's natuurlijk..

Mooi trainingsdoel ook,

dus….GO FOR IT, AMIGO….

• Ninko

Accomodatie? Je kan of met het transalp camp mee, kost 140 euro extra (bovenop de 595 euro inschrijfgeld per persoon). en ontbijt en avond eten kost ook nog 40 euro pp extra.

Of een camper huren en iemand mee laten rijden (onze optie).

En Wout, je mag het proberen op de racefiets :D:D

• gerco

heel verstandig ninko, transalpcamp is best leuk maar heel vermoeiend met al die snurkende bikers en s'morgens om 5.30 uit bed om maar als eerste bij de wc te zijn, om 6 uur ben je te laat, en dat is niet echt lekker. met een camper is het ook veel beter voor je rust, om niet constant te slepen met je spullen.

groeten gerco

• Bas

Succes Ninko, vooral met de trainingen. Ga proberen in 2009 mee te doen als het lukt, lijkt me echt fantastisch.

Greetz Bas