merida vd Specialized

• dennisb

En dan is er ook nog Centurion!!

• dennisb

Wat brengt bij jou de twijfel teweeg?

het merk, gevoel, de onderdelen?

• Ninko

Centurion is volgens mij een soort van testmerk van Merida??? Snap het niet echt, kan het ook altijd lastig vinden en ze hebben niet erg veel types. Volgens mij krijg ik 2 keer per jaar zo'n merida krantje/folder in de bus, en daar staat ook altijd centurion in, maarkan er maar weinig informatie over vinden. Wat is het voor iets?

• dennisb

Inderdaad Ninko, ik begrijp het ook niet helemaal maar er is is een site:

www.centurion.de

• v-power

Tja, ik heb beide bikes eens langs elkaar gezet en qua afmontage geef ik de voorkeur aan de Merida.

Als ik ga kijken naar merk dan zou ik juist weer voor de specialized gaan.

Volgende week heb ik een date met een EPIC. Alleen nog even kijken waar ik een merida hier in de buurt kan vinden om te testen. Zal dan toch degene worden waar ik het lekkerste op fiets denk ik.

Was gewoon eens benieuwd naar jullie ideeen.

• marcello

hi

rij epic (marathon), heerlijke bike, goede strakke fiets.

maat van mij rijdt nog op een merida (een mission), stapt nu over op specialized, niet om dat merida niet goed is, maar omdat ie wat anders wil

beide goed dus, gewoon je eigen voorkeur laten bepalen

• Biker Paul.

Wij hebben hier juist een overschot aan Merida dealers en nergens iemand die Specialized verkoopt of Cannondale of Gary Fisher………….

Ik vind dat spijtig want ik had bij de aanschaf van m`n Kubus ook nog wel wat anders willen testen !

• v-power

ik zit hier ideaal, Rings in Goirle en Baars in Diessen met beide een goede keuze aan mtb's

Ik laat me weer horen als ik eruit ben mannen, bedankt voor de adviezen in ieder geval.

v-power

• Ninko

Rings heeft nog maar 1 merk hoor! Gelukkig hoef je niet verder te zoeken :D:D:D