Na een zooi problemen met m'n polar cs200 ben ik overgestapt op de HAC4,
Nu heb ik wat software vraagjes , met name over Ciclosport.
Er kan een hoop, maar de handleiding zuigt.
Iemand die me kan helpen ?
Dacht ik na een hoop gezeik met de HAC4pro over te stappen op een polar cs400/600.
Het probleem met mijn HAC4pro's is dat hartslagregistratie er mee nokte. Bij de 1e stopte na 4 maanden al de hartslagfunctie, die is toen opgestuurd en zoek geraakt bij de post. Daarna kreeg ik een nieuwe en die is er nu ook mee gestopt na 9 maanden. Het schijnt een bekend probleem te zijn deze computertjes, aldus de vertegenwoordiger op de bike-motion.
Afgezien van de problemen vond ik het wel een fijn apparaatje.
Maar ik heb wel een duitse site voor je waar wat info opstaat. Kijk maar eens op http://www.mountainbike-page.de/
Succes ermee.
Greetz Bas
De handleiding voor de software is inderdaad bagger.
Je hebt het over software met de naam “Ciclosport”. Die ken ik niet. Bij de HAC4Pro+ zit CicloTour en HACtronic. Vanaf de site van Torsten (www.mountainbike-page.de) is ook ciclotrainer nog te downloaden. Ik gebruik dat niet.
Ik heb een word-bestandje met allerlei HAC-handigheidjes. Wellicht kan je daarmee uit de voeten.
HACtronic gebruik ik om de data van de “klok” naar de computer te uploaden. Ik bewaar de data uit de “klok” (dus alle ritten) als .dat bestand en de rit bewaar ik apart als .tur bestand. Dat .tur bestand importeer ik in Ciclotour. Ik voeg dan de rit toe aan het logboek van Ciclotour via het menu Database en dan Tour datas.
Ik ben na wat aanloop gedoe nu erg tevreden (1 1/2 jaar in bezit). Heb alleen bij flinke regen problemen met de registratie. Verder prima!
Voorbeeldje:
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?