lekker tochtje

• dennisb

Onder stralende omstandigheden weer een schitterende tocht over onze brabantse wal gereden.

Deze keer samen met Adwin, aangezien Biker Paul en hwpaints geen toestemming van hun vrouw hadden, hoewel ze dit op een andere manier aangekleed hadden (ben gisteren al 2 uur weggeweest, ben nog steeds aan het verbouwen) :D:D:D.

Heren volgende keer zal ik het verzoek schriftelijk bij jullie vrouwtjes indienen :D:D

• Rene

Ach jongen, wij getrouwde mtb' ers (evt met kids) hebben t zooooo moeilijk :)

M'n controlegetal in dit geval zegt genoeg , gheheh ( pssig )

• dennisb

Dat ben ik al 26 (!) jaar rene (misschien ligt het daar wel aan dat ik altijd weg mag :D)

• hwpaints

nee nee, we gaan niet de vrouw de schuld geven ik heb wat dat betrefd een zalig vrouwke die ligt gewoon tot laat op bed en ben soms al terug , maar aangezien ik nog een reisje voor mijn werk moet maken naar budapest moet ik echt verbouwen anders staat straks de keukenboer hier met z'n zooitje en staat ik nog te stucen dan zal ze wel pissig wezen ,,,,,,,, nu ik het erover heb je heb indirect toch gelijk ik fietsen , verbouwing niet op tijd klaar, vrouwtje pissig je heb gelijk GEEN toestemming dus

• MWF

Inderdaad lekker weertje vanochtend: heb de klassieker der veldtoertochten (volgend jaar de 25e uitgave) gereden: Zeeland in N-O-brabant

• spion

ik heb MWF gespot bij de pauze en ik moet inderdaad toegeven ……….. geen spatje :D Neem aan dat dit ook in de tweede helft zo gebleven is. Heb het niet meer kunnen controleren omdat hij telang over de erwtensoep gedaan heeft denk ik :D:D:D

• adwin

Ik had gelukkig wel toestemming (Sprookjes huwelijk he')en ik moet zeggen het was inderdaad zeer aangenaam rondom Bergen op Zoom

Dus Dennis ik hou me altijd aanbevolen voor een rondje B.o.z

Adwin

• MWF

Ben geen liefhebber van erwtensoep , maar heb met aantal mensen van de georganiserende toerclub over het schaatsen staan kleppen.

Met 83 km op de teller weer thuis en fiets redelijk schoon kunnen houden