Nieuwe fiets is er

• Casper 01-08-11

Ja hij is al een keer buiten geweest, na de eerste modderplas heb ik vijf minuten zitten huilen… Hij wordt nogal snel smerig, als je een scheet laat is ie vies, maar ja dat wist ik van te voren. Overigens wordt ie niet sneller vies, je ziet het wel iets snellen. Hij rijdt wel echt lekker, maar heb er nog niet echt hard mee gereden, eerst ff wennen en zelf niet meer ziek zijn.

Ninko, witte velgen dat zou niet verkeerd zijn. Zijn er goede witte velgen te krijgen???

GRoel

• Gijs

Hoe bevalt de nieuwe Canyon en de manier van bestellen? Ik wil graag ook een Grand Canyon als vervanging van mijn 9jr oude Arrow

Gijs

• USA Biker

ik heb ze in mijn cannondale zitten van dtswiss. Maar die worden speciaal voor cannondale gemaakt. Anders pak je de zilvere crossmax. Zou ook niet verkeerd zijn.

• v-power

ja de keuze wordt steeds ruimer, grapjas.

Morgen ga ik ff bij de lbs langs. heb deze week te horen gekregen dat we fietsplan op het werk gaan doen. Met dat extra bedrag toch maar eens naar een scalpel3 te gaan kijken. Vind het zo jammer dat die 4 een fox vork heeft ipv een lefty.

of toch een merida mission3000 en deze dan upgraden met andere wieltjes en nog wat onderdelen.

Zo zie je maar………….luxe problemen ;D

• dave

mooi fietsje erg wit maar wel strak

en een canyon fiets is gewoon goed heb er zelf ook 1 :D

heb hem nu 8 maanden ofzo en nog erg weinig groot onderhoud aan moeten plegen.

voor de rest beterschap heb zelf ook al twee keel onstekingen gehad in 3 weken.

groetjes dave

• Biker Paul.

Als het `t wachten waard is geweest, issut goei !!!

Mooie bike, muchos plezieros ermee !!

Grrrrrrrrrreetz, Paul.

• Ninko

Die dt swiss wielen kan je misschien wel krijgen bij een cannondale dealer Groel! En anders wielen van Syncros, die hebben tegenwoordig een hele lijn onderdelen in het wit, sturen, velgen, naven, stuurnokken, zadelpennen! die velgen zijn wel goed en redelijk licht

• willem

Mooi ding hoor!

• GRoel

Ik heb 'm gisteren nog eens uitgelaten en het is echt een fijne fiets. Hij stuurt goed is stabiel maar tocht wendbaar genoeg. Het frame is wel lang, maar voor iemand zoals ik met relatief korte pootjes is dat alleen maar een plus. De remmen zijn formidabel, gewoon met een vingertje (per rem!!!) berg af, dat was met de HS33 toch niet echt mogelijk. Moet wel nog wennen aan de vork, want die is echt stukken beter dan mijn vorige (7 jaar oude Manitou Spider R). Ook zit ik heel anders op deze fiets, maar dat bevalt goed, deze maat frame is volgens mij een stuk beter.

Kortom na twee ritten ben ik erg tevreden een echte aanrader.

GRoel

• willem

Eigenlijk zijn ze niet gemaakt om in de modder te fietsen he?