Ik zit er over na te denken om morgen de 50km te gaan rijden van Wageningen. Zou het de moeite zijn met dit weer? Wie heeft er wat info bvd..
MWF zul je er met zulk weer ZEKER niet aantreffen!!!
Wel jammer want je kan morgen mooi twee tochten rijden : in de voormiddag Wageningen en dan in de namiddag Gassel. Die dat morgen doet is een echte bikkel.
Een jaar of vijf terug heb ik , uiteraard onder droge omstandigheden , zoiets al wel een gedaan. Met de trein naar een ochtend tocht in Ede en dan een enkeltje Ede-Vierlingsbeek waar die zelfde middag een tocht was.
Dat is weliswaar wel zo , maar de tijd van dat door de moddersleuren om prestatief bezig te zijn heb ik al lang afgesloten.
Overigens dienen toertochten daar niet toe ; daarvoor zijn wedstrijden of mararthons bedoeld. Toertochten zijn op het gemak door de natuur te fietsen en bijvoorbeeld te stoppen om een fotootje van en zeldzame paddestoel te maken.
De tocht in Alphen heb ik wel eens gedaan ; gaat vooral in eerste deel door een mooi gebied waar iedere woensdag de grote vedetten o.l.v Nico van Hest trainen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?