Morgen Wageningen???

• Realist

Ik zit er over na te denken om morgen de 50km te gaan rijden van Wageningen. Zou het de moeite zijn met dit weer? Wie heeft er wat info bvd..

• JG

Dat wordt ploeteren door de modder en een aanslag op je fiets….

• sinterklaas

het is de favoriete tocht van een vriendin van mij om haar CycloCrossfiets uit te laten :D:D Maar zelfs MWF zul je er denk ik morgen niet aantreffen ……………

• zwarte piet

Ben je morgen Santosklaas of Stevensklaas

grt van de meer ida piet

• MWF

MWF zul je er met zulk weer ZEKER niet aantreffen!!!

Wel jammer want je kan morgen mooi twee tochten rijden : in de voormiddag Wageningen en dan in de namiddag Gassel. Die dat morgen doet is een echte bikkel.

Een jaar of vijf terug heb ik , uiteraard onder droge omstandigheden , zoiets al wel een gedaan. Met de trein naar een ochtend tocht in Ede en dan een enkeltje Ede-Vierlingsbeek waar die zelfde middag een tocht was.

• Hans

Met zulk weer kun je laten zien wat je in huis hebt. Echt MTBN. Lekker door de modder sleuren. Zondag staat hier Alphen Nbr. op de agenda.

Op de Santos…..

• Realist

Ik pas toch helaas ik ga niet voor de Griep!!!

• koekjeerbij

Alphen is echter een heel mooi tochtje.

Zorg alleen dat je er vroeg bent ivm file:D

Ik ben jammer genoeg verhinderd,CC competitie in Bladel.

www.teamraats.nl

• MWF

Dat is weliswaar wel zo , maar de tijd van dat door de moddersleuren om prestatief bezig te zijn heb ik al lang afgesloten.

Overigens dienen toertochten daar niet toe ; daarvoor zijn wedstrijden of mararthons bedoeld. Toertochten zijn op het gemak door de natuur te fietsen en bijvoorbeeld te stoppen om een fotootje van en zeldzame paddestoel te maken.

De tocht in Alphen heb ik wel eens gedaan ; gaat vooral in eerste deel door een mooi gebied waar iedere woensdag de grote vedetten o.l.v Nico van Hest trainen.

• dave

je zou zondag ook in veenendaal kunnen gaan fietsen

http://www.axa-valleirenners.nl/Activiteiten/Veldtoertochten%202007-2008.htm

ben zelf weer verhinders heb voor de tweede keer in 3 weken een keel onsteking:(

groetjes dave