waarde fiets

• Eus

tja roadkill, na jaren echt serieus gefiets te hebben moet ik heelaas vaststellen dat er bijna geen tijd meer is om te fietsen gezien mijn werk en dat er een derde kleine bijkomt maakt het wat betreft vrije tijd om te fietsen ook niet beter op. dus vandaar.

• adwin

Als je de fiets in onderdelen verkoopt.levert het bij elkaar meer op

Je moet er alleen wel zin en tijd voor hebben om alles te demonteren en per onderdeeel te onderhandelen

• Rene

Ze zitten nu al boven de 400 E

( vind ik trouwens nog steeds te weinig…..)

• Chris Cross

Bijna goed.

Hoewel het gaat lijken op spam heb ik prima zaken kunnen doen bij Scholten Tweewielers in Dalen.

Ik kende ze niet, maar prima toko, goede kennis van zaken en een meer dan goed inruilvoorstel gekregen!

• CTIS

k zou 750 vragen? zoiets…?

• Ninko

Voor de opbouw die eropzit is hij wel wat knaken waard denk ik. Er zit natuurlijk een terralogic in, die wordt niet meer gemaakt en kan dus wel in trek zijn. Zoiets zou ik er ook ff bij vermelden! Verder zet er ff bij hoe oud de fiets is, wat de staat van de onderdelen is, de maat van de fiets (hoelang jij bent maakt niet echt veel uit, is leuke aanvulling), of d banden/ketting/cassette nog goed is, evt een foto'tje daarvan?

Op die manier trek je wel wat meer geintereseerde kopers naar je link, en ik zou de titel een beetje veranderen, Gewoon Cube LTD “Maat”, een beetje duidelijk nu staat er een hoop van die brarie achter elkaar opgenoemd.

Denk dat hij bij een fietsenzaak 2e hands wel een 1000 euro op moet brengen, dus particulier via marktplaats zeg maar een 750-800 euro voor vragen zeker!

• Roadkill

Ik kan natuurlijk niet in je portomonnee kijken en weet ook niet hoeveel ruimte je in de schuur hebt,maar je zegt zelf al:“dat er bijna geen tijd meer is om te fietsen ”

Als ik je een tip mag geven:houd hem gewoon,ga er af en toe mee fietsen,en die kids worden groot en dan willen ze misschien wel met je mee,stoer door de prut raggen….Dat van die tijd ken ik ook,ik fiets momenteel ook veel te weinig,maar het blijft kriebelen,gelukkig zijn de kids al wat ouder,en het zoontje van me vriendin leest elk mtb-blad van voor naar achter,van achter naar voor,en op zijn kop door(kan zijn omdat ie pas in groep 3 zit:D)Maar ben nu ook bezig een fiets voor hem op te bouwen,dus dan zit ik waarschijnlijk ook weer vaker op de fiets(nu voor namelijk woon-werk verkeer)

Greetz Roadkill

• Eus

bedankt voor de reacties