@dennisB

• v-power

Dennis,

ik heb me ingeschreven voor DH (duchenne heroes) 2008. Nu probeerde ik in te loggen op de site maar dat werkte nog niet.

Heb jij toevallig van het afgelopen jaar nog dat trainingsoverzicht/voorbereidingsoverzicht.

Kan ik eens kijken hoe dat opgesteld is.

Mzzl

jacco

• rob

mooi dat je ingeschreven hebt dat inloggen werkt nog niet maar zal snel in orde komen als ik dat goed begrijp.

mijn inlog code doet het ook nog niet .

wat betreft trainen heb her en der ook eens info opgedaan maar ,lange duur training lage intensiteit' dus hartslag laag houden is altijd goed en met lange bedoel ik ongeveer 3a4 uur.1 keer in de week.

plus 1 keer in de week weerstand training 1uurtje hoge hartslag tegen je omslag punt aan (als je die weet) voor de rest herstel trainenrustig fietsen weinig weerstand niet te ver.

groet Rob

• v-power

Dank je Rob,

Ik had idd al gedachte om duurtrainingen te gaan doen, heb de tacx trainer vd week maar eens klaargezet en de nodige films gedownload. Anders vind ik dat trainen maar saai op de tacx.

omslag punt kunnen ze dat adhv sport test doen?

• rob

je moet even een coconi test doen

Rob

• dennisb

Ik zal mijn logboek er eens op na slaan, maar hou vanaf januari maar rekening met uren maken, uren maken!

• v-power

Ja daar had ik al rekening mee gehouden.

Vanavond de tacx trainer opgezet en weer eens uitgetest. Om in ieder geval gedurende de komende maanden al te trainen.Ga vanaf volgende week training opbouwen.

• dennisb

Ik heb alle fietsuren/kilometers in het “echt” gedaan. Veel atb, zowel op de weg als in het veld. Veel op pad met andere mensen: een paar keer met Huub, luca, hwpaints, Bikerpaul en anderen van het forum (zelfs met pro's zoals koekie en Ninko :D )

Daarnaast een dikke 2000 kilometer op de reetfiets gereden ( bv met hemelvaart 2 tochten atb à 3 uur en 2 tochten reetfiets à 130 kilometer)

Dit jaar komt er krachttraining bij: biceps, triceps, schouders en core stability (zie google)

• dennisb

ik vergeet natuurlijk ons aller peperkoekenleverancier TOMMY!!

• v-power

komende periode zondags de toertochten hier in de buurt doen en dan op de fiets heen en terug. Als de tocht wat verder is dan kan ik met iemand meerijden en de terugreis op de fiets doen. Dan zal ik zo rond de 100km per tocht uitkomen. Daarnaast 2x per week duurtraining op de tacx en 1x krachttraining. dan zit ik op 4 trainingen per week, dat lijkt me voldoende om de winter door te komen. In het voorjaar dan weer lekker de hele week naar buiten en de trainingen verder opbouwen.

Zodra er een meeting is dan zal ik mijn gezicht ook eens laten zien, is er tot nu nog niet van gekomen ivm andere verplichtingen.

Ga een nwe MTB kopen, dan kan er helaas geen racer meer af, Maar afgelopen jaar ook een paar keer met racers mee gefiets en kan ze toch wel bijhouden ;-D.

mzzl Jacco

• dennisb

Dat is al heel heftig om de winter door te komen.

Ik fiets nu 1 à 2 x per week. (op uitdrukkelijk verzoek van mijn vrouw niet meer :D )

Vanaf januari gaat het spel weer op de wagen.

Je bent natuurlijk altijd welkom op de prikkersmeetingen.