MTB

• Jeffrey

Hoi,

Ik wil graag een MTB kopen met een budget max 1400 euro. Met een goede voorvork en schijfremmen. Wat zouden jullie me aanraden en waarom?

groet,

Jeffrey

• Biker Paul.

Je had vorige week ff naar de BikeMotion moeten gaan, daar stonden bijna alle merken en daar had je mooi kunnen orienteren………

€ 50,- erbij en je hebt een Specialized Stumpjumper, de keuze is eigenlijk veel te ruim om zo maar wat te noemen !

Waar wil je gaan fietsen, volgeveerd of hardtail, snelle ritten of toeren ?

Keuze zat !

Succes met kiezen !!

• Jeffrey

hardtail en als ff kan zal ik wat XC wedstrijden rijden.

Ja inderdaad ik had naar Utrecht kunnen gaan, maar ja er moet ook nog gewerkt worden.

Wellicht dat je nu er iets mee kan.

groet,

Jeffrey

• dennisb

cube, stevens, canyon, rose enz hebben voor dit geld echt fietsen die de moeite waard zijn.

Wellicht kun je ook een goed afgeprijsde, overjarige bike vinden.

• Paco

Je hebt mail Jeffrey

• Biker Paul.

Misschien een Cube Reaction met Formula K18, RockShox Reba Race en Mavic Crossride ?? Niet te zwaar en lekker wedstrijdgericht. Is alleen € 100,- duurder dan je budget………………….

Grrrrrrrrrrrreetz, Paul.

• Pens Armstrong

Wil geen reclame maken, maar erg interessante kortingen momenteel daaro. Ik link ff deze pagina maar er staan op de andere pagina`s ook mtb`s dus gewoon ff zoeken. Let wel op de maat die erbij staat.

http://www.salden.nl/default.asp?pid=2008&catid=2904&PageIndex=10

kijk ook eens op pagina 11, staat zelfs een Colnago mtb bij, en erg mooie afmontage, wel ietsie duurder dan je budget.

• werth

www.focus-bikes.com model Killerbee Disc volledig XT 2008 incl schijfrem RS Recon Race 100mm prijs: €:1399,- licht alu frame wat wil je meer

• TR

Een Stumpjumper Comp van 2007 is ook een hele fijne fiets, ook deze worden nu her en der aangeboden.

Ik heb zelf deze ook gekocht voor ongeveer het budget dat jij hebt.

Afgemonteerd met SRAM X7/X9, Juicy Five schijven en een goede Fox voorvork.

• Henk

Heb je al bij BULLS gekeken 2008

xt 2008, reba sl, magura disc brake echt mooi.

ik denk dat ik hem zelf ga kopen en de prijs is € 999,-

grtn