H.v.H-Den Helder,hoe ging het???

• Roadkill

Nou ik ben heen geweest om Huub aan te moedigen,dus ff op de tijdtabel gekeken,en redelijk op tijd in Bakkum aangekomen.Nou ik moet zeggen ik heb mensen zien fietsen,allemaal zo'n beetje met startnummer 300 en hoger(als ik het goed begreep had Huub startnummer 51…Deze dames en heren reden allemaal denk ik dik over de 30 km/uur,hoop dat er geen snelheids controle is geweest onderweg want de snelheid leek mij erg hoog te liggen:D:D:DVolgens de tabellen had ik op tijd moeten zijn om Huub aan te moedigen(ervan uit gaand dat ie rond de 25km/uur gemiddeld zat),maar in werkelijk denk ik ruim een half uur tot 3 kwartier te laat zijn geweest.Dus vraagje aan Huub:hoe ging het??????

• Eppo

Ik was ruim voor de tijd op de tabel in Callantsoog maar heb de eersten toch nog gemist. Het ging idd erg hard.

Het waaide ook hard. Ik ben compleet gezandstraald. Na een uur had ik het wel gezien. Begon ook een beetje ongerust te worden over mijn apparatuur.

Wél zo'n 200 foto's op www.wielerbeeld.nl

• Biker Paul.

Ik zie net op beachbiking.nl dat Huub 208e is geworden in 5uur 20 en nog wat met bijna 25 km. gemiddeld !!!

Da`s helemaal niet slecht natuurlijk !

Huub gefeliciteerd met het uitrijden van HvH- DenH. !

Grrrrrrrrrrrrrreetz, Paul.

• huub

Om bij het eind te beginnen,

208 51 5:20:06 24.367 Huub Claessens Buren

Nou je ziet het hè, net niet de 25 gehaald. Kwam door een klote loopstuk van 800 mtr mulzand op 3 km voor de finish. :D

Volgens de tabel had ik om 11.24u in Bakkum moeten zijn en ik was er om 11.30 …..

Nu zal iedereen wel roepen dat het een eitje moet zijn geweest met windkracht ZW5, maar de waarheid is toch wat anders. De eerst 50 km waren erg zwaar. Vooral ook omdat het voor mij aftasten was naar het beste spoor. Daarom maar iemand met reclame van een fietsenzaak in Noordwijk in het oog proberen te houden om die zijn spoor te volgen. Later hetzelfde gedaan met iemand uit Den Helder :D

Maar dan nog, één meter meer naar rechts of links was al een wereld van verschil. Zo zoefde je nog lekker weg, het volgende moment stond je compleet geparkeerd weggezakt in het zand. Zo'n strandrace is toch echt een eigen discipline.

Maar goed, na het ronden van de Chorusfabriken bij IJmuiden kregen we een schitterend stuk tot aan Petten waar ik echt heb kunnen genieten.

Volgens de Polar lag mijn top op 41.8 km p/u en mijn gemiddelde hartslag op 146 (omslag is 150) waar ik erg tevreden mee ben. Ik heb mijn doelstelling gehaald: kennis maken met dit fenomeen en genieten :D:D

Bekijk effe dit filmpje voor een indruk: http://sports.webshots.com/video/3026708070079538830WijZVf?vhost=sports

• Roadkill

Nou als onze klokken gelijk stonden dan heb ik je over het hoofd gezien,was er volgens mijn telefoon om 11.22 en weg gegaan om 11:41…(denk als ik langer had gewacht dat ik serieus moest gaan denken aan een nieuwe laklaag op de fiets..)Maar btw had ook niet met je mee kunnen fietsen naar Egmond,nou naar Egmond was het probleem niet geweest,maar daarna naar huis wel,heb toch meer last van me knie dan gedacht:(:( Nou ja relaxed fietsen voorlopig dan komt het wel goed.

• Ninko

Huub netjes gekoerst kerel! Erg gaaf he zo'n strandrace, ik vind het in ieder geval erg bikkelen, misschien qua stuurtechniek niet zo extreem als een marathon ofzo, maar tis wel erg zwaar, en je moet echt opletten waar je rijdt.

• Pens Armstrong

Eruggg goed gedaan Huub !

• dennisb

way to go Huub,

knap!

• dave

zeer goed gedaan huub

het lijkt mij ook wel een goede revaring.

aleen ik wil het mijn fiets niet aan doen.

groetjes dave

• Roadkill

Huub heeft er dan ook een aparte fiets voor he:)