HT of fully

• v-power

Hee manne en meide,

even een vraagje:

ik sta aan de vooravond om een nwe atb aan te schaffen. Weet nog niet precies welk merk moet ik me nog op orrienteren. Maar heb wel een vraag:

Volgend jaar wil ik DH gaan doen. Is het dan verstandiger, ivm comfort, om een fully te kijken?

Ga binnenkort bij Rings langs om in ieder geval een Epic te testen als eerste kennismaking met een full suspension.

Ik hoor graag jullie mening

Mzzl

.jacco

• huub

v-power schreef:

> Volgend jaar wil ik DH gaan doen. Is het dan verstandiger,

> ivm comfort, om een fully te kijken?

Volgens de laatste berichten doen in 2008 4 of 5 van de 7 etappes de Ardennen/Oostkantons/Eiffel aan en daarom zou ik je niet alleen uit comfort overwegingen een fully adviseren :D:D

• dennisb

Ik sluit me hier bij aan!!

De grijns zit nog vastgeplakt en heb me weer ingeschreven!!

• v-power

ja jouw berichtgeving is HEEL erg aanstekelijk!!

• Ninko

Stom, ik snapte de vraag niet echt, Dacht dat je met DH iets anders bedoelde dan Duchenne Heroes. Namelijk downhill :D:D. Ik vond het al vreemd dat je twijfelde tussen een HT en een Fully… :D:D

• Roadkill

Ik had precies dezelfde gedachte als Ninko….:D:D

• Biker Paul.

Moi aussi……………….:D

• dennisb

ikke nie,

Hey paul ook geevacuerd gisteren vanwege de brand bij jullie?

• Biker Paul.

Vlaardingen en Schipluiden hebben in de rotlucht gezeten, wind stond voor ons iets gunstiger ! Ofwel: Geen last gehad ! :D

• v-power

downhill op een HT…. dan ben je wel een uber bikkel.

downhill lijkt me wel gaaf om eens te proberen. Volgende keer in Winterberg maar eens doen.

Als ik reacties zo eens bekijk dan toch maar eens gaan kijken voor een fully,