Racefiets

• Marco Loo

Ik heb een bonte koe racefiets, frame merk Simplex? uit 1955 zou daar nog interesse voor zijn?.

Of waar zou ik dan beter kunnen informeren?.

• Ninko

Op een Racefiets forum Marco:D Zou jij moeten weten toch :D

• Marco Loo

Ja natuurlijk Ninko :-) dat begrijp ik maar dit soort berichten worden gelijk verwijderd op racefietspagina.

• Ninko

1955? Hmz zie dat nu pas staan, dacht dat er 1995 stond en dat vond ik al oud:D. Maar dit is echt misschien meer iets voor een verzamelaar ofzo. Wie weet wie je er blij mee kan maken. Heb geen flauw idee of het echt geld waard is ofzo, probeer er eens wat informatie van te vinden op internet.

• bikerrinie

Een beetje vent geeft hem gewoon in bruikleen bij het fiets museum! ;-)

• MWF

Een jaar of vijf terug wilde ik mijn ALAN-crosser van 1979 inruilen en kreeg toen van de betreffende fietsenmaker het advies om hem aan een museum aan te beiden. Dan moet er een uit 55 daar zeker welkom zijn.

• willem

Heb je nog wat munten gebeurd voor die ALAN?

• Casper 01-08-11

Is zeker een markt voor. Zoek maar eens op vintage (bi)cycle parts of iets dergelijks. Er zijn echt liefhebbers die zoiets geweldig vinden.

GRoel

• Marco Loo

Ja is van mijn vader geweest ,heeft 40 jaar op zolder gestaan .Heb er zelf zo'n 21 jaar geleden paar rondjes mee gefietst (toen ik in militairen dienst zat).

Frame E Simplex 351

Der. Campagnolo Sran sport

Remmen Weinmann Type 730

Wielen Fiamme Prevento Longhi

Crank Competion stronglite /marque deposee/Christoffel bescherm ons.

• Casper 01-08-11

Hoe meer originele onderdelen hoe beter, ga niks vervangen om hem beter te kunnen verkopen.

GRoel