Hij is besteld

• Casper 01-08-11

Na enig wikken en wokken heb ik dan toch maar besteld: een Canyon, Grand Canyon. Eentje uit de herfstspecial. Toen ik 'm bestelde heette het model de 7.0 nu staat ie op de site als de 9.0 elite (rara wat is het nu). ff kort de specs:

Frame: Alu 08

vork: Fox 32 FX

Casette, crank en v-der: XT

shifters, a-der: SRAM 9.0

Wielen: Sun ringle naven + DT velgen

remmen: formula ORO bianco

Ik krijg 'm over een week of twee denk ik. Vol verwachting klopt mijn hart. Ik hoop dat ie aan mijn verwachtingen voldoet (= nauwelijks meer trappen en toch hard gaan :) )

GRoel

• huub

het is niet te hopen voor je maar op de site staat:

leider bereits ausverkauft :(

http://www.canyon.com/mountainbikes/index.html?b=115

• Ninko

Weet je zeker dat het niet de 8.0 is want de 9.0 heeft X.O. erop zitten :D, blijft een erg mooie fiets zo'n canyon!

• Casper 01-08-11

Het is een fiets uit de autumn-special. Simpel gezegd: Alle onderdelen die we nog hebben opmaken en op een nieuw frame zetten (want de oude waren op). Ik heb de bevestiging dat 'ie volgende week wordt opgebouwd dus dat zit wel goed.

GRoel

• willem

Ziet er goed uit! en als je echt niet meer hoeft te trappen mondje dicht hoor…….

• Casper 01-08-11

Kreeg net een mail dat ie al klaar is….. snel betaald, en dan zal ie volgende week wel aankomen. Nu nog snel mijn goede benen zoeken. Ik heb ze het laatst in juni ergens nog gehad dus dat wordt nog lastig

GRoel