tt wouw

• hwpaints

ik heb vandaag een toertochtje wouwse plantage gereden en pleuris wat had ik het weer koud na 25 km kwam ik pas op temperatuur en de laatste 20 gingen dan ook beter en ik had toch redelijk veel kleding aan thermo shirt shirt korte mouwen een dun jasje en een windjasje, volledige handschoenen maar mijn toppen en tenen vielen er nog bijna af ,verder een mooie tocht met bekende tracks van Dennis.

maar ik zag nu een scheur in mijn klemband van mijn remhandel dit is vrij zacht alluminium is dit te lassen en heeft iemand hier ervaring mee het is een magura marta

• Ninko

te hard aangedraaid waarschijnlijk? Zou hem wat losser zetten en als de scheur niet te groot is zal hij dan wel zo blijven. Denk dat lassen aan zo'n klauw niet echt geweldig is.

• Pogo

Ik heb ook in Wouw gereden vandaag, wat een hemelse tocht is dat zeg. Zeer goede organisatie met op alle oversteken 2 of 3 man om het verkeer te regelen en op de laatste kilometer na gewoon GEEN asfalt en heel veel single track. Da's veel beter dan Zundert die ook vandaag was.

• dennisb

Inderdaad. De toertocht in Wouwse Plantage is een van de best georganiseerde van heel de regio.

Wat mij betreft is het de op 1 na mooiste. De allerallermooiste vind ik die van Putte.

• Pogo

Dan zal ik die ook eens gaan rijden van het jaar. Essen Horendonk vind ik ook goed en van Hoogerheide hoor ik ook alleen maar goede verhalen.

• dennisb

Zowel die vertrekken bij manege Stevenshof alswel die bij het overdekte zwembad zijn zeker de moeite waard. De laatste heeft bij nat weer een rrrrreeeettttezware/natte finale