bike motion aftertalk

• Biker Paul.

Mooi spul he…………:D

Ik was zelf zwaar onder de indruk van dat marathonmodel van Santos met die carbonzadelpen die doorloopt ! € 1300,- met starre vork en Chris King balhoofd !

Als je het snel zegt is het niet veel ! :D

• Bas

Inderdaad, zag er allemaal prachtig uit bij santos, ook de vernieuwde scc03 zag er prachtig uit, alle lasnaden gladgeslepen, word ook standaard geleverd met chris king balhoofd en prachtige kleuren. Volgende fiets kan wel eens daar vandaan komen.

Stevens had trouwens ook een paar mooie staan.

Greetz Bas.

• Ninko

Vind dat ook wel een hele mooie bike. En een carbon hardtail met zo'n doorlopende zadelpen en een king balhoofd en een starre vork voor 1300 euro vind ik eerlijk gezegd een koopje, ga dat ergens anders maar eens zoeken.

• Luca

Zie je wel dat die grijns er nog steeeeeeds niet af is?????? :D

http://img.photobucket.com/albums/v79/Ninko/bikemotion/PA210031.jpg

• dennisb

Ik had bijna zo'n Politie-santos in mijn binnenzak gepropt :D

• Roadkill

Ik ben dit jaar voor het eerst sinds jaren niet geweest:(,hoorde van een maatje van me dat ie weinig nieuws zag (maar goed die heeft al aardig wat demo's bij de desbetreffende importeurs gezien) Ach volgend jaar ga ik wel weer:),btw zag al op een paar fietsen de furious fred gemonteerd zitten,zijn die al verkrijgbaar en heeft iemand hier er al ervaring mee?

Greetz Roadkill

p.s. weet binnenkort een mooie Cube te koop (niet de mijne!!!) zal binnenkort ff de specs posten(huidige eigenaar het de Cube Reaction R besteld,schijnt een gelimiteerde uitvoering met Rohloffnaaf te zijn,ben erg benieuwd)

• Biker Paul.

Die Reaction R met idd een Rohloff naaf en HS33 staat bij de foto`s, PA210041,

op de 2e bladzijde. Winkelprijs gaat ong. € 2.500,- Mooi ding, stond alleen nog geen Cube op………..

Cube komt ook met titanium modellen, zien er ook erg mooi uit !!