Weet iemand de site met foto's die zijn genomen tijdens, maar vooral direct na de finish. ‘k eb inmiddels beeldnieuws en wielerbeeld bekeken, maar kon geen foto’s vinden van na de finish. Kreeg wel een kaartje, maar die ben ik kwijt.
Nee, het moet allemaal gratis hé!
Wel topkwaliteit foto's natuurlijk. En 10 minuten na aankomst al op het net. Anders gaan we niet blij worden.
Nou, voor 2 euro kun je hem zelfs nog niet downloaden bij mij. Ik zit met ongeveer 10.000 euro aan spullen boven op die berg, rij er 700 km voor heen en terug en ben er totaal ongeveer 16 uur mee bezig. Maar 2 euro is wel veel hé!
Pffffft. Zo, dat lucht op…
ja Eppo, de hobby mag het liefst geen geld kosten. Het liefst geven we er helemaal niks aan uit, en krijgen we de fiets en de foto's gratis…
Ik stoor me er ook niet zo aan meestal, als ik een foto mooi vind op een site dan bestel ik hem, van die paar euro hangt het meestal ook niet echt af he. En jij moet ook brood eten toch?
Helemaal mee eens. Wat ik niet begrijp: je koopt wel een fiets die niet al te goedkoop is, veel mensen zitten lange afstanden in de auto om ergens te gaan rijden en de auto gaat ook niet voor niets, maar slechts twee euro voor een foto kan er dan niet af????? Okee, dit neigt een beetje naar m'n zelfde mening als het gaat om de sticker voor de route in de Drunense Duinen enzo, maar zo denk ik er nu eenmaal over…
Nounounou, zo hard hoeven jullie me ook niet aan te pakken hoor
Als je het ervoor over hebt en t is een mooie foto, ga je gang.
Maar in dat geval dus geen van beide .
Ik heb de Amerongen marathon gereden, en daar waren echt mooie foto's genomen, als je m geprint wilde kon je m bestellen, ik weet niet meer wat dat kostte, maar de digitale waren gratis.
Perfect, ik kreeg 3 foto's waren geloof ik 35 mb ofzo, dus dat zegt wel wat over de kwaliteit.
Is dus ook een stukje klantenbinding, want als je toch een foto wil bestellen doe ik t wel daar ( helaas staan ze niet overal ), was trouwens bikeshoot, toppertjes.
Als je geld wilt verdienen, zou ik zeggen, doe huwelijksreportages.
Als iemand ze wil bestellen, leuk, maar laat de digitale gratis voor download, voor mijn part druk je de kwaliteit dan, maar biedt de mogelijkheid.
Verder , no hard feelings hoor, t is tenslotte maar een mening….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?